KatrinaS Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner cm for jeg har gjort en del i dag ja. Sliten.. Må samle krefter til Torsdag Det er digg da. Dusjet i sta. Tok en kaffe og. Smaker litt blæ, men litt godt og. Prøver å venne meg til smaken Nei, men det er mange flere ting man kan på steam og pc enn på ps3 og psn Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner laksen for ja digg, Ja, eller jeg liker kaffe da Ja det er sannt! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner cm for jeg glemte et komma over her. Gi meg ris på baken. Ettersmaken er litt blæ. Men det går. I fjor var det helt forferdelig Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner laksen for skal henge deg til tørk og lage noen klippfisk av deg Ja, man venner seg til det Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner cm for det fortjener jeg Håper det i alle fall. Har veldig lyst til det. Nå prøver jeg å mestre ettersmaken Spiste også en kaffeis Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner laksen for haha jaja, du gjør jo nytte for deg da Xp Nei blir slemm nå, haha bare for kommafeil haha, jaja, nå ,må man jo ikke like kaffe heller da (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner cm for å ikke mestre kommafeil selv engang. Makan Jo, jeg må! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner laksen for haha jaja der kan du se! Hva skjer med meg da?! Om du mener det så 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner cm for å ikke fortjene ris på baken, men en ordentlig runde juling på gammalmåten! Ellers så er det bare bra? 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner Laksen for joda det takler jeg nok! Hmm, nja får se om jeg lager flere feil da :s 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner cm for jeg håper virkelig det. Om ikke, ligger du tynt an. Ikke lag flere feil. Det er rett og slett ikke bra for deg. Ser du hva som har dukket opp i signaturen min? 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner Laksen for haha skal prøve la være Haha jaja juling på gammalmåten Xp Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner cm for det er godt å høre! Ja haha. Samler på gullkorn Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner Laksen for haha Jeg samler litt trophys Xp Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner cm for Jeg skal spille litt nå jeg. Inntil jeg legger meg 11. Ikke noe stress i morgen, så leggetid er ikke like viktig da Vi snakkes Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Banner Laksen for ja spillte til 11 i går jeg å, men snakka mye på skype så ble ikke mye spilling Så spillte jeg på mobilen til 12 Xp Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Banner cm for alle venner spiller pokemon hele tiden hjemme, og snakker om det hele tiden på skolen. De blir aldri lei. Hver gang jeg prøver å snakke om noe annet/med dem, blir de sure og de hører ikke på meg. Hyggelig! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Banner laksen for hvor gamle er de vennene dine?! Jeg kjenner ingen som driver med det og de fleste slutta da de gikk i rundt 5-7 klasse. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Nei, de er i 10. De og da... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Banner laksen for å glemme å banne og fordi de vennene dine er veldig rare, (Kjenner dem ikke, men fra det du sier) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå