KatrinaS Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Banner cm for det er det. Alt har gått oppover siden en i klassen klarte å hoppe i gymmen, og lande akkurat på tåa mi. Tror det hjalp. Mista også all følelse akkurat da, så visste ikke om det var vondt eller ikke Nice. Skal game neste uke jeg. Til helga Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Banner EGG for haha, er bra da Jeg gamer ikke alikevel, har cam med noen istedet Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Banner EGG for jeg har vondt i underarmene etter trening :/ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Banner cm for det skjer. God morgen! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Banner EGG for god morgen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Banner cm for det er jo så fint regnvær ute! Banner cm for å kalle meg egg... Endret 4. mai 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Banner Laksen for sry... :/ Nja det slapp noen solstråler inn nå, regner ingenting her, bare overskyet Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 banner sjokolade monsteret for at jeg endelig er back på diskusjon etter mange måneders avbrekk :O Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner topvulture fordi ja, har merka det. Og WB btw! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner cm for jeg fikk rekord på å løpe fra a-b i gymmen i dag. Strekningen er på 3,5km Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner EGG for digg Jeg skal trene i kveld. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner cm for jeg skal sykle langt på torsdag Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner laksen for digg, jeg å tror jeg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner cm for det er nice. Bruker du endomondo? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner Laksen for nei. Bruker bare speedoumeter og Racer. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner laksen for jeg trente i 2 timer i dag. Skal til å dusje nå. Ble akuratt ferdig med tøyinga Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner cm for jeg har trent mer enn 2 timer totalt i dag Utetimer på skolen i dag også. Sykla masse, og løpt en del. Ny pers, og en presentasjon er klar til i morgen. Føler at jeg har jobbet bra i dag I tillegg til at jeg har handla for en uke, olja sykkelen, og vært med på dugnad i nabolaget. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Banner laksen for oi det er mye! :oo Jeg har bare trent, tøyd ut og er nydusja foran PCen nå. Tenker gamer litt Uncharted nå. Satser på platina (Dette kan man ikke på steam ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå