KatrinaS Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner cm for det er sykt digg. Kan bruke sokker uten hjemmelaget bandasje med dorull og teip nå. Grunnet verket, festet det seg lo på... Går tiden fort? Oi, klokka er mye. Men har sykla masse i dag. I tillegg til å være sosial. Merker også godt at jeg har trent nå. Kan sykle uten at jeg blir svett med sykling rundt om kring Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner Laksen for digg Ja sånnt er deilig, (: Ja den gikk fort, har suttet her en time allerede :oo Ja ikke jeg da, men skal snart, har bare trent litt overkropp Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner cm for å banne riktig! Jupp jupp Litt gøy å loke rundt her og. Har trent en del i vinter, og det lønte seg. Henger ikke etter når jeg sykler med venner lenger Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner Laksen for hjelper seg nå Ja er det (: Men tror ser en serie nå Ikke så mye som skjer her nå, men kommer inom av og til så Ja det er jo digg. Hos meg er det nesten motsatt, jeg var mye raskere nå, men nå starta vennene mine også å trene så de er snart like raske som meg nå Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner cm for jeg ser på big bang jeg Hehe. Jeg har vel aldri vært så veldig rask, men nærmer meg nå Gøy å bare snakke litt da. Og når vi snakker i linjer, er det mye lettere å snakke om flere ting, uten at det blir glemt eller alt bare blir rot Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner Laksen for jeg ser på den tyske serien min "Berlin tag nacht" Nei, sålenge man er fornøyd selv er jo det det viktigste. Jeg merker begynner bli ganske dorlig form, skulle heller hatt motsatt så jeg kunne sett forbedringer.... Ja er det, så er jo ikke helt borte, og stikker innom av og til å haha, ja sannt det, nesten sånn som jeg pleier snakke på skype med noen venner. Det blir ,masse tekst og så svarer man med masse Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Aldri hørt om Det er sant Ja, det er litt irriterende. Snakke i linjer annenhver gang, og ikke gå ut fra tema, er mye mer oversiktig, og man får mer ut av samtalen. Foretrekker å snakke med folk personlig, men det er så mange ting man skulle sagt Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner Laksen for å glemme banne Haha, ikke så rart da Ja det stemmer Ja samme her, men haha, ikke ofte man snakker IRL med folk man møter på nettet (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner cm for det er sant. Men snakker ofte med venner over internett og da Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner EGG for ja, nå mente jeg personer man møter og blir kjent med via nettet, ikke venner som du ser til vanlig og så chatter litt med Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner Iron Maiden (Chocolate-Monster) for joda. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner Værktøy for yeah! Uff begynner bli trøtt allerede... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner cm for huuuyaah Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner Laksen for legger meg.... er så trøtt :/ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Banner cm for Føltes sykt ekte ut. Kjørte på svingete veier som det er i Norge, og gjorde lovlige forbikjøringer og bytta mellom high beam og low beam etter hvert som det kom biler i mot. Hadde også på musikk som pleier å værepå når vi reiser på slike veier. Mest realistiske øyeblikket jeg har hatt i et spill noen gang Snakker om Euro Truck Simulator 2 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Banner BananLaks fordi realism. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Banner Naw for Kjørte bil IRL i hele dag 3 timer elleno, igjenom byen og litt forskjellig (: Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Banner chocolate fordi lenge siden sist! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Banner fsx.v1.1 For ja er det (: Skjer?! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Banner Chocolate for å ha kjørt bil gjennom byen. Og litt forskjellig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå