Chocolate-Monster Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner Conversation fordi lenge siden sist, (: Kom akuratt hjem fra skolen og chillern litt nå, Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner cm for jeg gamer cod medvenner. (Pc så klart ) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner EGG for digg, hvilket av dem?! Samma det vel, COD er gøy samme hvor man spiller?! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner cm for det er ikke sant! Spiller bo2 Har følelse av at jeg har feber. Og alle bivirkningene og sånt, men tempen er på 36•C Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner EGG for joda det er det Okei, digg, liker ikke Bo2 så veldig, skjønner ikke mye av de killstreaka :/ Black ops er veldig mye bedre og MW serien, men de kjenner du jo sikkert inn og ut selv Uffda, kanskje for gira på gaming?! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner cm for jeg liker hvordan vi snakker om forskjellige ting i linjer Det er ikke sant Det er score streaks. Alt du får poeng for, gjør deg nærmere en ny streak Likte ikke veldig godt bo1. Mw2 var genialt. Bo2 er veldig bra, men noe mangler. Har spilt 4 timer denne uka, så nei, jeg er ikke gira Har alle symptomer til feber, men ikke tempen. Føler meg helt dopa ned, men jeg prøver å gjøre så godt jeg kan, da jeg har overnatting av en venn. Vil ikke avlyse grunnet det Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner EGG for ja Okei, har ikke spillt mye Bo2.. Men ja MW2 var bare genialt og Mw3 var greit det å, Black ops er et gøy spill det å, men begynner bli litt lei det nå etter å ha spillt det i 2 måneder i strekk nå.. Har ikke spillt noenting denne uka Okei, nei ikke avlys, er jo greit bare slapp av litt så funker det nok Kos dere da! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Du må spille mer bo2. Har mange venner som spiller det, så da er det gøy Enig! Har ikke tenkt til å avlyse nei. Men er ganske sliten grunnet dette. Håper jeg ikke blir syk, selv om det som er nå, kan tolkes som syk. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner EGG for hmm, men er vanskelig å få sånn 40kills 2 death på Bo2... de kills streaka er bare rare, får bare assisst med dem osv..... Spiller ikke på PC heller, så kan ikke joine (: Hmm, nja det ordner seg nok, isåfall har du kanskje noe tabletter elleno du kan ta så du føler deg bedre?! (Er ikke fan av sånnt, men hmm kanskje det vil hjelpe?) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner cm for du får ikke bare assist? Jeg får mange kills jeg. Streak's er litt rare, men du venner deg til dem. Må si jeg likte mw2 sin versjon best. Den tiden da killstreaks telte som kills i killstreakpoeng.. (dårlig forklart, men du skjønner tegninga Har ikke noen tabletter. Prøver å kjøre tablettfri så mye jeg kan Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 banner banan for hjemme fra dårsfest. Fortsatt edru Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Banner EGG for jo med de killsstreka jeg har blir alle bare assista .... Det irriterer.... Hmm, nja likte Black ops bedre som det ikke gjorde det. På MW2 var det da så sykt lett å eie alle bare med riktige streak... Den som får den første streaken har vunnet allt på en måte, Men ja MW2 er det beste spillet til nå (: Skjønte det ja Det er bra, tar aldri tabletter jeg heller, Brakk tåa i går eller forgårs og legen ville gi meg noe smertestillende elleno, men gjorde ikke vedlig vondt engang så ville ikke. Men tar jo om nødvendig da. Banner the crusher for haha okei, Blir det noen flere fester i helga da?! Endret 26. april 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner cm for å kalle meg egg Jeg vet. Var ganske gøy Det er ikke godt... Jeg dro opp neglen (siden) fra inni tåveggen, og klippet dem av. Føltes som om jeg var i himmelen, etter halvannen uke med smerter (sykt om jeg sparket, rørte den. Blødde også de siste dagene). Gjorde sykt vondt å ta av, men jeg brukte kaldt vann, så det hjalp ganske mye. Nå er ikke tåa gul og lilla lenger, og kulen i "tåveggen" begynner å minke Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner Laksen for sorry, er så vant til det, men skal skjerpe meg Det er jo bra å høre Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner cm for jeg tror jeg bør komme til legen og ta en kontroll til uka. Kanskje det må en operasjon til. (Basert på andres erfaringer) Men godt å klare det selv Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner EGG for ja, å sjekke opp legen er ikke feil. Du kan jo da fortsatt selv bestemme hva du vil gjøre Ja er det, men litt viktig bare sjekke det opp i tilfelle (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner cm for å kalle meg et egg igjen.... Ville bare ha bort det meste av smertene og gjøre noe med det. Har hørt med mange andre, og det har fikset det nogenlunde på samme måte. Men jeg kan love deg at det er noe dritt. Verre enn å brekke noe, da det er noe som gnager inn i kjøttet og du får et åpent sår som ikke gror av seg selv. Har bruket begge armene, og forstuet masse. så vet hvordan det er. Ville foretrukket en forstuing eller brukket tå framfor dette. Dette har hos mange ikke engang fiksa seg etter flere år, og gjentatte operasjoner. Men jeg bekymrer meg ikke. Tok fram sykkelen i går, og det er så gøy å sykle! Fikk sykkelen til morra mi da hun ikke brukte den så mye. Gøy å sykle off road. (ikke i gjørme) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner Laksen for uff Hmm, nå hadde jeg ikke lat den komme så langt engang, Fjerner man den før den gnager seg inn i kjøttet er det bedre med sånn neil enn å brekke noe, men venter man for lenge med det er jeg nok enig med deg. Ja, er sykt gøy å sykle, skal sykle til uka tenker jeg når beinet og tåa mi ikke er så empfintlig lengre Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner cm for jeg skjønner deg. Blir jo en vane Den hadde blitt nogenlunde grei igjen, men kom tilbake. Men nå gjør det ikke vondt, og ikke noe verk Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Banner laksen for men alikevell, skal huske det (: Det er jo digg da haha, tiden går så fort på PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå