Chocolate-Monster Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Banner EGG for hmm, alle er forskjellige, digg når man er 18. Gleder meg allerede Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 banner cm fordi lærern skriver opp ting p åtavla fordi han går igjennom prøva. ingen gidder å notere Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Banner crusher for er ikke det ganske vanlig? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Banner EGG fordi bussen kom på busstoppet før meg så måtte løpe litt, men rakk den akuratt Lenke til kommentar
Utah Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Banner cm fordi jeg sitter på bussen blant utlendinger so forteller vitser på sitt eget språk og ler. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Banner zoku for det er skummelt Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Banner EGG for hjemme nå (: Ja, ikke greit å ikke skjønne noe Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Banner cm for farvel! Ses på mandag Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 banner egg for å ha en idiot som far... 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Banner crusher for å snakke med meg på steam Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Banner EGG for skulle ikke du game denne helga da? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Banner cm for nei, det er neste helg når jeg er hos morra mi. Tlf, pc og mobil er ikke lov hos faren min inntil sommer... Utenom lekser da evt. Nå dro han, og er borte i 3 timer, så kan være litt på. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Banner EGG for det er veldig heftig! Uten mobil? Du blir jo helt isolert fra verden rundt da!! Ja, må utnytte det når du kan Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Banner cm for sånn er det da nå.. Men er heldigvis ikke hos han mer enn annenhver uke fra onsdag til mandag. Selv om det er for lenge og Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Banner EGG for ja, det er lenge... litt rart han er så streng på det... :/ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Banner cm for det? Han er streng på det meste skal jeg si det Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Banner EGG for de dagene er jo en stund, men du har jo skole osv da går de jo fortere over igjen (: Hmm, ikke bra være for streng. Selvfølgelig noen regler må det være men ikke så strenge mener nå jeg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Banner cm for jeg er enig. Men skole tar jo ikke 100% av tida. Så når man ikke gjør det. Har jeg ikke noe særlig annet å gjøre. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Banner EGG for ja sannt, det den ser jeg... man kan du ikke besøke venner ellerno da? Det må du vel få lov til Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Banner cm for det er ikke ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå