The Crusher Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 banner cm for å sløse med tid Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Banner knusern fordi scooter i morgen Endret 4. april 2013 av Spritty Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Banner spritty for grattis!! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Banner den over for dette er siste innlegg til mandag tror jeg. Har ikke lov til å være på mobil/pc/tv eller hos venner av faren min... Heldig jeg. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Banner crush fordi jeg har stått på langrenn i dag! Edith: mobilen lurte meg til å tro at den hadde oppdatert siden :S Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Banner zoku for kommer til å poste noe iblant, men har egentlig ikke lov til å bruke det. Aner ikke hvorfor.. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Banner egg for why? banner meg selv fordi jeg banna innlegget over^ Endret 4. april 2013 av Hayabuuza Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Banner haya fordi han synes jeg var for mye på Mobilen i forrige uke, og synes jeg burde gjøre andre ting i stedet. Men det med å ikke kunne dra på besøk er helt på tryne. (Jeg sier ikke at det andre ikke er det heller) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 banner egg for du burde ta en alvorsprat med faren din om det og spørre om hvorfor. om ikke så får du lage en sak ut av det. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Banner crusher for nå er han ute av hus i 3 timer. Tar opp pcen litt da hehe Men hva i all verden skal du med en 1200w PSU? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 banner egg for jeg hadde to 470 kort før, og de trakk en del strøm med oc + cpu med oc. Så ble en del strøm, dog hadde jeg bare 850w da.. Fikk en ax1200W på tg i fjor, så hvorfor ikke bruke den? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Banner crusher for da skjønner jeg. Men er det noen måte å se hvor mye av PSU man bruker? Evt. hvordan. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Banner egg fordi en fremmed person som sier han er fra diskusjon ringer meg på skype.... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Banner zoku for hvem tror du der er? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Banner EGG for god morgen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Banner cm for jeg får visst lov til å ha med tlf på skolen. Men i helga blir det ikke mange innlegg Hehe. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Banner EGG for haha, ser den Chill med gaming da! Skal ut å jobbe så er ikke on her egentlig (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Banner cm for gamer ikke utenom hos morra mi. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 banner egg for jeg skjønner meg ikke på faren din som nekter deg å bruke dagens teknologi som man trenger for å faktisk jobbe i samfunnet per dags dato... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Banner crusher for jeg er enig. Heldigvis er foreldra mine skilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå