KatrinaS Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Banner Fsx for det ville min blitt og, om du hadde latt vær å poste din dumme versjon! 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 banner egg fordi gjorde jeg det haya? Åja, visst pokker. Hadde glemt at vi snakka på steam og at jeg faktisk flytta på meg. Stemmer. Husker det nå xD Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Banner the crusher fordi jeg jobba litt med elektro hjemme i dag. Fikk lov å koble opp stikontakter og legge kabel Ble godt fornøyd med jobben! Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Banner læreren fordi troll mode are 50% activated Lenke til kommentar
Utah Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Banner fsx fordi en fremmed utlending ringer og spør hvem jeg er på skype ... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Banner Zoku for samme her.. han heter aztriel105 på skype... er det han samme? Lenke til kommentar
Utah Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Nei han heter jessi Ps: banner deg uten grunn Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Banner zoku for sikkert en hemmlig clan elleno Lenke til kommentar
Utah Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Banner CM fordi jeg antar det. Møter folk på omegle fra Norge og skyper med dem. Blir kalt pedo osv. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Banner zoku for jeg og en venn var på omegle og brukte cam, tok screenschoot av alle andre med cam og så igjenom bildene haha, sletta de etterpå men var vittig Blir aldri kallt noe slikt, men finner alltid på masse kødd. Ble kjent med noen jenter som jeg ble gode venner med, skyper nå og la dem til på face(: Lenke til kommentar
Utah Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Banner cm for jeg har bare har skaffet meg en venn via omegle og skype Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Banner Zoku for jeg har sikkert 6 venner via skype men bare de to jentene fra omegle som jeg la til på skype og facenå :=) Lenke til kommentar
Utah Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Banner cm fordi du er heldig, hah Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Banner Zoku for haha, nja alltid greit kjenne folk! (: Lenke til kommentar
Utah Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Banner CM for jepp! Det som er kjipt med omegle er at scenarioet som dette skjer alltid: Stranger: asl? You: m Your partner has disconnected. kåte folk som vil ha datamus! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Banner Zoku for det er da du må svare "f" haha og så bare finne på noe, jeg var en dame som hadde en kjærste så ville han vite allt om han jeg var sammen med. haha fant på masse og døde av latter Lenke til kommentar
Utah Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Banner CM for haha hvor ellers er det du finner folk å skype ned? Med* Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Banner Zoku for jeg finner dem som regel fra venner av venner, eller folk jeg møter på byen, på ferie ellerno sånnt, og så blir jeg kjent med vennene dems igjen osv... Brukte bare omegle noen få ganger.. Veldig gøy tulle der Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Banner chocolate fordi gleder meg til TG I'm ready to stay in the que Endret 1. april 2013 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Banner fsx v1.1 For å må vente ett helt år til neste gang Men digg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå