ColdCode Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Banner gamern fordi hvorfor hører jeg på Susanne Sundfør Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Banner cm for det er sant, om du tenker over det. De som gamer ps3 og krangler om at konsollen er bedre enn en pc, enten vet ikke bedre, eller er fryktelig arrogante og nekter å innse det som er sant. Det er gjerne en fin blanding av begge deler også da Men så er det andre som bare skal game en gang i blant, eller ikke har råd til en god pc. Da skjønner jeg det. Banner spritty fordi jeg er litt uenig med EGG. EGG, de som har PS3 krangler ikke om at det er bedre en PC for det er det IKKE. Det er rett og slett to helt forskjellige typer gaming style. Jeg elsker ligge i senga på ryggen og game, det kan man ikke med PC. Nå er det ikke at de som gamer lite ikke har råd til PC, det blir feil å si. De vil bare ikke bruke masse penger på det siden de ikke bryr seg så mye, men det har ingenting med om de har råd eller ikke å gjøre. Jeg sier PC er bedre til gaming en PS3 men alikevel vil jeg aldri game PC. Så får dere bare leve med det Og så komme med sånne påstander helt ut av det blå (Ps3 er som en dårlig pc, som har mistet 99% av funksjonene den hadde, og blitt stappet full med hundedrit.) Passer ikke helt, for om du leser det skjønner du selv dette blir bare barnslig og tåpelig. Du kan ikke komme med noe som understreker disse påstandene og da er det bedre la være Hvilke funksjoner har den mistet sa du? 99% av allt. Jøss da var det jo verdens beste gaming maskin da, om den fortsatt er så god med bare 1%. haha dette blir bare morsomt og rart. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Banner CM for det kan man da, du kobler pcen til en tv og bruker en håndkontroll. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Banner Hayabuuza for jaja, man kan allt om man bare vil, men tror ikke lønner seg. Enten gamer man på Konsoll med kontroller eller PC med mus og taster, men ikke kombinert, det funker sikkert dorlig (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Banner cm for haha. Det er jo sant. Vi har denne diskusjonen hele tiden, og kommer ingen vei, selv om begge er enig i at pc er best Og med at konsollen har mistet så mange funksjoner er sant. Det er utrolig mye mer en kan gjøre på en pc. Man kan koble til kontroll til pc, og sitte i sofaen uansett Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Banner EGG for ja Kanksje bare skal avbryte diskusjonen igjen med en gang siden jeg holder jo med mitt og du med ditt så da er det jo likegreit å ikke diskutere igjenom dette igjen Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Banner chocolate fordi da er jeg hjemme ifra TG Kjenner jeg savner den høye musikken er så stille her Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Banner fsx for hvorfor hjemme så tidlig? Cm: ja, jeg tror vi skal avbryte alle slike diskusjoner, og ikke begynne noen i det hele tatt. Blir bare en evig lang en haha. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Banner EGG for ja haha Ser film nå Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Banner cm for jeg har lagt meg nå.... Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Banner everygamegamer fordi det er ingenting som skjer imorgen eneste som skjer er pakking og slå av nettet Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Banner Fsx for der er jo en hel natt ^^ 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 banner EGG for AAAaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Banner crusher for hva er disse Arne-greiene? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Banner EGG for jeg har ikke sovet på 40 timer nå Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Banner chocolate fordi troll mode failed to activate Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Banner fsx fordi jeg og noen andre akkurat faila på et arnerop -.- Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Banner everygamegamer fordi jeg savner TG! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Banner Fsx for jeg gleder meg til neste år. Rakk ikke å ordne pc eller billett til i år. Skal bygge pcen min i morgen da men. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå