Chocolate-Monster Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Banner EGG for haha okei Neida, blir ikke det. Funker fint med begge deler, gjør det jo selv, hadde en lang pause med gaming, men gamer annahver dag igjen nå Bare sånn litt, 1 time elleno, men er gøy det å! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Banner cm for Hehe. Spiller litt mer jeg da. Men jeg spiller som oftest med venner. Når jeg ikke er med venner, spiller jeg/snakker med dem på skype osv Og det er bare vi som skriver her omtrent Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Banner egg for jeg spiller fort 6-8 timer hver dag Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Banner crush for jeg og, men i de siste ukene har det blitt maks 3 timer i ukene. Nå skal jeg snart bygge gamingpcen min Bestiller deler neste uke Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Banner EGG for oi, nei spiller å med venner, men ikke så mye. Er mere med venner, og pleier ikka game når jeg er på besøk. Men spiller kanskje nesten rundt 3 timer i helgene elleno Skal til non nå, så snakkes Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Banner cm for jeg spiller ofte med venner, og så prater vi osv underveis. Så sitter ikke å børser hele tiden jeg er med venner Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Banner EGG for ja gjorde det før, sånn 8-9 klasse var jo bare gaming, men 10ende ble mindre og nå er det helt sjeldent. Gamer sammen LAn 1 gang i måneden max. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 banner sjokomonster for jeg må vente enda lenger før jeg får spillt diablo 3 på skolepc'n.. Den var ikke ferdig med å laste ned. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Banner the crusher for lenge siden sist nå egentlig, men fint å se du stikker inom av og til haha okei, spill på PS3 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 banner sjokomonster for lenge sia ja. Stikker om innom når jeg kan PS3? Meh Liker ikke grafikken på konsoller, og så liker jeg best å spille på pc Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Banner the crusher for vet Ja er bare stikke innom, Gleder meg til jeg får lærlingsplass... har lyst å tjene litt snart... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 banner sjokolademonster for jeg tjener allerede jeg.... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Banner the crusher fordi du er heldig du Har fortsatt hele VG2 foran meg og resten av VG1... håper jeg kommmer in på VG2 siden alle søkte det og snittet ligger ved 4,3 tror jeg. Blir nok litt høyre :/ Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 banner sjokomonster for hva søkte du på? Elenergi eller? husk at det i tilleg er søkere fra andre skoler. Heldig? Jeg? Det må være første gangen.. Får betalt overtid bare, som ikke er alltid jeg jobber. har lærlingplass der jeg er utplassert også. Tips: Velg en utplasseringsplass, og bli der. Liker du den ikke, bytt så fort som mulig. Ikke driv å bytt etter halvåret, kan bli litt vanskelig noen ganger mtp lærlingplass. Men kan jo også fungere. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Banner the crusher for ja alle søkte el-energi.... hele klassa untat 2 og det er to andre skoler som har søkt seg inn hos oss, så her blir det kamp om plassen... :/ Ja takk for tipset Endret 8. mars 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Banner sjokolademonster for stå på, du klarer det nok Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Banner the crusher for ja må jo nesten det, har ikke lyst til noe annet :/ Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Banner EGG for god morgen Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Banner sjok mir godmorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå