Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner EGG for okei (:

Det kommer jo helt an på deg. Hvor mye du bruker det er det som avgjør om det er verdt det ;)

Men du kan jo bare starte med å ta situps, push-ups, ligge i bekn osv hjemme og om du liker det eller tror du orker trene sånn så kan du jo starte. Er jo 1-2 gratis prøve dager å ;)

Eller du starter å bare kjøpe for 1 mnd og ser om det er noe for deg :)

Jeg trener ikke på studio, men føler er sterk nok utenom egentlig, så det er opp til hver enkelt. :) (Bruker vekter og klemmer hjemme og snart boxesekk)

Lenke til kommentar

Banner cm for jeg er ikke helt sikker på hva jeg vil. Styrke er ikke førsteprioritet nå. Vil helst fokusere på å komme godt i form. Treningsstudio er bare en mulighet.

Har også ellipsemaskin hjemme også. Og nå har jeg kjøpt langrennsutstyr.

Lenke til kommentar

Banner cm for jeg tror ikke det blir boksing, selv om jeg vet det er bra.

Ski synes jeg er gøy, og har stått litt på det i det siste.

Sykling driver jeg på med til vanlig når det ikke er snø. Elsker å sykle, og tar alltid det fremfor buss ved mindre det blir for langt. Sykler ofte rund med venner også :) Så sykling driver jeg mye med. Skal kjøpe meg ny nå til våren.

Lenke til kommentar

Banner EGG for du er ikke den eneste... har såvidt gått på ski, ikke jogget noe ellernoe lignende... jogger en gang i uka nå, og ta styrke en gang i uka og boxing med vekter.. snart på sekk (:

Det holder for meg, har jo skole og venner. Er digg når jeg trener er jeg med venner, trener ikke alene, så det er da ganske gøy. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...