Chocolate-Monster Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Banner EGG for haha, ja er gøy å prøve, men ikke gå for langt med å starte ta ting osv da Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Banner cm for nei, bare for moro skyld. Ville aldri stjålet noe Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Banner EGG for hadde ikke trodd det heller, ville bare nevn det liksom. Siden selv om man bare tar noe for kødd og legger tilbake igjen er det ikke alle som opfatter det som tull liksom God morgen!! (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Banner cm for Hehe. Og god "morgen" Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Banner EGG for jaja, Hatt en fin dag eller? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Banner cm for ja. Var nettop hos en venn :k) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Banner EGG for kult Tenkte trene litt nå, så blir off en stund. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Banner cm for Jeg skal spise litt jeg Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Banner EGG for kom ikke helt til treningen... men skal det nå snart (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Banner cm for nå har jeg sluttet helt på fotball endelig. Skal kanskje gå på treningssenter. Er der verdt det? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Banner EGG for okei (: Det kommer jo helt an på deg. Hvor mye du bruker det er det som avgjør om det er verdt det Men du kan jo bare starte med å ta situps, push-ups, ligge i bekn osv hjemme og om du liker det eller tror du orker trene sånn så kan du jo starte. Er jo 1-2 gratis prøve dager å Eller du starter å bare kjøpe for 1 mnd og ser om det er noe for deg Jeg trener ikke på studio, men føler er sterk nok utenom egentlig, så det er opp til hver enkelt. (Bruker vekter og klemmer hjemme og snart boxesekk) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Banner cm for jeg er ikke helt sikker på hva jeg vil. Styrke er ikke førsteprioritet nå. Vil helst fokusere på å komme godt i form. Treningsstudio er bare en mulighet. Har også ellipsemaskin hjemme også. Og nå har jeg kjøpt langrennsutstyr. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Banner EGG for ja, jeg kan anbefale boxing. Det er begge deler, du får styrke og utrolig kondis!!! Langren og jogging er også bra, eller sykling. Da trener du overkroppen samtidig som beina og kondis Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Banner cm for jeg tror ikke det blir boksing, selv om jeg vet det er bra. Ski synes jeg er gøy, og har stått litt på det i det siste. Sykling driver jeg på med til vanlig når det ikke er snø. Elsker å sykle, og tar alltid det fremfor buss ved mindre det blir for langt. Sykler ofte rund med venner også Så sykling driver jeg mye med. Skal kjøpe meg ny nå til våren. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Banner EGG for god morgen Ja sykling er jo greit, så egentlig er det bare gjøre noe. Man kommer igrunn i form uansett Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Banner cm for du har rett i det. Men har egentlig vært litt lat i vinter, så det er grunnen. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Banner EGG for du er ikke den eneste... har såvidt gått på ski, ikke jogget noe ellernoe lignende... jogger en gang i uka nå, og ta styrke en gang i uka og boxing med vekter.. snart på sekk (: Det holder for meg, har jo skole og venner. Er digg når jeg trener er jeg med venner, trener ikke alene, så det er da ganske gøy. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Banner cm for det er gøy å trene med venner da. Får se hva det blir til. Skal stå på slalom i morra, evt en tur i dag, men får se Og jeg har en herlig, personlig nyhet. Har nå fått lov til å bygge pcen min!! Er utrolig glad nå. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Banner EGG for ja det er det, ja får du nesten se Haha, det er jo bra da, bare ikke la PCen ødelegge for treningen din da Eller er jo bare finne en mellomvei Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Banner cm for pcen har blitt som en slags motivasjon nå, så tror ikke det blir noe problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå