Chocolate-Monster Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner EGG for ja, det går ikke seinere på VG1 heller Eneste kipe er at man trenger en del penger nå, men ikke tjener noe særlig enda. Blir digg å endelig bli lærling og senere få jobb Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner cm for det har du rett i. Begge deler faktisk. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner EGG for faktisk er jeg sykt dorlig på gaming nå, har fortsatt flere kills en death, men føler jeg har null kontroll liksom :/ Haha, nja men har ikke tid til gaming som før, og gaming er jo ikke no ordentlig liv så Xp Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner cm for spill noe annet, og start opp steam Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 banner egg for det er egentlig litt digg å tenke på at man har en lærlingplass å gå til etter dette skoleåret er ferdig. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Banner cm for ja, det vil jeg tro Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Banner EGG for jeg ganske trøtt i dag.... :/ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Banner cm for det er ikke jeg Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Banner EGG for fikk mange søte snapps akuratt <33 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Banner EGG for snap chat Er litt out, men ja er alikevell digg Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Banner sjokolademonster f9r jeg har aldri brukt snapchat. Tror ikke jeg kommer til heller Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Banner the crusher for det er ganske gøy, og man får mange fine, søte, rare og morsomme bilder Men har bare de nermeste 5-7 vennene der, siden sender jo ikke til hvem som hellst. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Banner cm for hvis man ikke har noen som kan sende bilder da? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Banner EGG for hva mener du? Alle kan vel sende bilder, er jo bare laste ned appen for de som vil Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Banner cm for nesten ingen av mine venner som bruker det, + at jeg sikkert ikke får fra andre. Det var det jeg mente. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Banner EGG for hmm, nja man pleier få av andre om man sender noen ihvertfall Okei nesten alle jeg kjenner har det, men er mindre som bruker det og er litt på vei out igjen, men fremdeles mange som sender masse vittige bilder Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Banner cm for Hehe. Kodelåser er ikke sikre. Faren min hadde glemt koden på den til boden, og jeg søkte på youtube, og 2 min. etterpå, låste jeg den opp uten verktøy eller noe. Smooth Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Banner EGG for haha, ja de er ikke det En i klassa me er sykt god på det, han tar og låser opp alle skapene med sånn tallkoder, bruker bare 1 min elleno, helt sykt, men litt skummelt, han prøvde forklare med at man måtte se ovenifra så kan man se noe, men jeg skjønte det ikke da jeg prøvde Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Banner cm for je skal prøve på en venn i morgen. Skal vedde på at jeg kan koden hans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå