Chocolate-Monster Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner EGG for haha, lykke til da Jeg sitter på biblioteket nå, venter på ny buss..... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner sjokolademonsteret for jeg har fått lærlingsplass Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner crush for kult. Men du er lite aktiv :/ Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner EGG for skal spille litt nå, blir nå første gang på mange dager :o Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 banner sjokolademonster for lite aktiv? Naaai, du sier ikke det? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner the crusher for velkommen tilbake du Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner cm for håper han er i alle fall. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner EGG for jaja, han stikker nok inom innimellom Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner EGG for er lei at alt som går på batteri går tomt for strømm så fort når man bruker det Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner cm for sånn er det bare Kan du se denne videoen? Det er en i klassen vår. Han prøvde å lage harlem shake. Jeg er lei meg på hans vegne, men gøy siden vi kjenner han. Alt han legger ut er ræva, men det er fortsatt gøy. + At vi får kake hver gang kanalen hans for 100 views Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner EGG for okei haha digg da, nja det er litt out, men det med kaken hørtes godt ut, Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner cm for det er awesome. Men tenk på senere i livet da. Han kommer til å angre sykt på hva han har gjort. Det håper jeg i alle fall. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner EGG for haha, den var egentlig ufattlig dorlig, og han så ikke akuratt ut som en av de smarteste Men nok med det er jo han sitt liv, haha men syntes selve han var morsommere en det han gjør Xp Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner cm for haha ja. Hvis du har sett på de andre videoene, vil du skjønne mer. Han er ikke akkurat voksen for alderen hvis du skjønner Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner EGG for haha nei det vil jeg tro Nei så dem ikke, men var innom kanalen hans fort, Hadde kanskje tenkt litt mere på hva jeg hadde lagt ut og det skulle gjerne vært litt mere proft Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 banner sjokolademonster for kanskje jeg stikker innom litt imnnimellom ja Har jo jobb og skole nå, samt produkttesting og prosjekter. har ikke mye tid til overs.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner crush for det er jo hyggelig da. Du er alltids velkommen her Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Banner the crusher EGG for nei man har det travelt når man kommer ut i det virkelige livet Nå er det jo ikke så lenge til til jeg starter VG2 og nja tiden går fort Endret 5. mars 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner cm for det er ikke lenge til jeg starter VG1 heller. Tiden går altfor fort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå