Chocolate-Monster Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Banner Zoku for jobb? Trodde ikke du var så gammel? Okei, må kose deg da <3 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Nå skal jeg få dette avklart! Jeg blir 16, og jobber kveldene på man - ons på kino Banner cm fordi det er jævlig kaldt Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Banner Zoku for okei men da så Haha, men fortsatt bedre være kald å jobbe en å være varm å øve til prøve -.- Har ikke starta enda, er jo ekspert på å drøye tiden haha Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Banner EGG for er det ikke vanlig det da? Å spise en pizza med mat og bli mett? Haha Det som skjer er jo at du er helt normal og blir mett Banner cm for jeg blir IKKE mett. Er fortsatt like sulten, selv om jeg har spist 3 brødskiver etterpå igjen... Det er ikke 100% normalt heller. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Banner EGG for oja, var ikke det du skrev over da Menda skjønner jeg, sikkert at du vokser eller har trent elleno, da trenger kroppen mere energi. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Banner cm for jeg har nettop spist en hel hjemmelaget pizza full av mat. Fortsatt like sulten. Hva skjer med det? Banner cm for se over. "Fortsatt like sulten". Jeg skrev altså ikke feil Men jeg har ikke trent eller noe. Og det er ikke normalt å spise så mye pizza, og 3 brødskiver, og fortsatt være like sulten etterpå. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Banner EGG for masse som ikke er normalt, kroppen overasker stadig vekk Oja sorry jeg leste litt fort da Skal se serien min nå igjen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Banner cm for haha. Var bare litt gøy å motbevise noen Ser på how i met your mother nå jeg. Er på episode 12 i sesong 6 nå Lenke til kommentar
Utah Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Banner egg fordi game of thrones står på tv og pappa er i stua............................ SPESIELL STEMNING................................... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Banner zoku for go get a room? Jeg hadde aldri klart å måtte oppholde meg lenge på samme rom som foreldrene mine hver dag. Det ville jeg ikke klart. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner EGG for haha Hadde klart det fint, men ikke noe jeg gjør. Men er helt greit sålenge de ikke sitter gnudd til skjermen min, eller spørr masse rare spørsmål Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner cm for ja, det er sant. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner EGG for har matteprøve etterpå Og sovet dorlig..... Men alikevell God morgen EGG Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner cm for god morgen. Må dra nå, så vi snakkes Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner EGG for haha, er på skolen for lengst Men snakkes ja Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner cm for da er jeg hjemme igjen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner EGG for har masse timer igjen, hjemme 17 i dag igjen .... -.- Og matteprøva gikk ikke bra!! Håper den ikke teller altfor mye. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner cm for det går nok bra. Hadde en dårlig prøve i dag jeg og. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner EGG for har naturfag nå, skal holde ett foredrag om røyking neste gang..... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Banner cm for haha. Jeg skal det samme inn en tekst i norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå