KatrinaS Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Banner cm for haha Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Banner EGG for broren min gamer nå Lenke til kommentar
Utah Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Banner cm fordi trommer er for folk som ikke mestrer gitar Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Banner Zoku for kan hende det ja Prøvde meg på gitar en del ganger å, men nå er det trommer. Gitar tar lang tid og masse øving.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Banner cm for jeg fikk 6'er på trommer i musikk. 3 på gitar Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Banner EGG for fikk 4 i begge tror jeg Gamer sniper ghost warrior igjen nå Lenke til kommentar
Utah Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Banner choco fordi jeg bare tuller <3 Spiller både trommer og gitar, og trommer er ikke bare bare. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Banner zoku for nei det er det ikke, men det er enklere få til noe bra på trommer. Trommer lager grei lyd uansett hvordan man slår, men på gitar må man holde strengene helt ned og ikke touche de andre strengene så det blir fort litt skurelyd og man merker med en gang om man ikke holder hardt nok. Det er ganske vondt i begynnelsen om man spiller på vestern gitar med stålstrenger Trommer er ikke så vanskelig, eneste er å holde takten, men ikke så farlig om man bare spiller for gøy Kult du spiller begge deler da Hvor lenge har du spillt? Lenke til kommentar
Utah Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Banner CM spilte Bass før, men fant ut at det ikke var helt min greie. Begynte for fult på gitar for et år siden, og spiller trommer litt ved siden av. Største drømmen min er å stife bandet ''Smultringhorene'', ''Worship me faggot'' eller ''Eat my ear'' Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Banner Zoku for kult, Jeg har aldri hørt om dem, men skal høre litt på dem nå snart, i morra kanskje Lenke til kommentar
Utah Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Banner CM fordi de ikke er ekte band, men bandnavn jeg vil kalle bandet mitt hvis jeg lager et. Andre jeg kanskje må vurdere: ''The pussy detroyers'' ''Steinharde Rockegutta'' ''Harley Blood Between the legs'', ''Bootleg Spy Kids'' Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Banner zoku for haha lol, de var ganske vittige sånn smårocker navn Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Banner cm for litt overdrevent haha Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Banner EGG for nja, det er ikke alle som kommer til å like dem, men sånn er det jo alltid. Jeg synes de var morsomme og kule Så er det jo musikken som avgjør om de er bra eller ikke. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Banner cm for ja, men navnet har mye å si på førsteinntrykket Lenke til kommentar
Utah Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Banner egg, fordi jeg var dønn useriøs. ¨Smultringhorene¨ liksom? xD Hadde kanskje gått hvis det var heavy metal though o__o Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Banner zoku for mye bruk av xD osv av deg haha. Litt morsomt å se på Lenke til kommentar
Utah Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Banner EGG for xD xD xD xD Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Banner zoku for hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Banner EGG for tror 12-13 elleno mellom der ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå