Need44speed Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 banner choc for jeg har vinterferie jeg har du og det? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Banner BorkLaser for ja same here Mn skal opp tidlig i morra, siden skal en plass og jeg skulle øvelseskjøre dit første gang på 2mnd nå, så skulle reise i god tid. Så legger meg nå. Snakkes (: Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 banner choc for ah kult kult. driver og øvelseskjører en del selv nå. natta, prekas! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Banner bork for det med googlinga var bare et eksempel i det scenarioet, cm Pcen er heller ikke vanskelig å flytte på. Og du er jo hjemme mesteparten av tiden, da kan du jo la pcen være det også? God morgen btw Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Banner EGG for God morgen ja Jo, jeg har aldri sagt noe annet. Du kom og sa at PS3 var tungvindt å rigge til osv, så sa jeg at det er like tungvindt å rigge opp PC som å rigge opp PS3 Men den står jo som regel hjemme akuratt som PS3 PC er sikkert bedre, men for meg er det PS3 som er gøyest Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Banner cm for du er vel enig i det jeg sa over? Og med tungvint mente jeg at det var så slitsomt med ting. Blant annet å skrive meldinger og alt mulig rart. I tillegg til menyen. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Banner EGG for jeg er delvis enig, det er litt tungvindt, men om man ikke bruker å skrive meldinger så er det jo det samme for den personen så Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Banner cm for hvis du ser på scenariet jeg beskrev over, vil du se at det er mindre tungvint. Og det med å Google noe var bare et eksempel på at det er mulig bare et klikk unna. Og man må jo ikke Google etter bare den tingen. Du tok alt så bokstavelig som om det er bare det som går, men det var bare et eksempel på hva man kunne gjøre. Dessuten er det lett å bare i et spill trykke tab+shift og så finne en venn og sende melding. Er ikke alltid man vil snakke i mic. Dessuten er det jo også mulighet for å snakke i mic med person x innebygd der også. Uansett hva du sier, steam og pc er bedre, mens konsoll og psn/live vil være tilnærmet ok å leve med, men ikke i forhold til steam og pc som er mye bedre. Og i tillegg til høyere framerate, bedre oppløsning osv, kan du også få MYE bedre grafikk. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Banner EGG for ja mn holder meg fremdeles til PS3, Brukte akuratt opp 140.000 dollar på COD black ops, tenkte prestige nå Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Banner cm for innerst inne vet du at pc er mye bedre, men du tør ikke å innrømme det Du brukte hvor mye hva? Hæ? Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Banner egg for han sa jo at "Pc er sikkert bedre" Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Banner haya for det er noe man sier for å slippe å diskutere mer om noe. Eller at man vet at det er sant, men man allikevel holder seg til det samme fordi man ikke gidder å gjøre noe med det.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Banner EGG for PC er bedre ja, men jeg holder meg til PS3 fordi alle vennene mine spiller der Jeg har heller ikke bruk for å kjøpe meg noe som er enda bedre siden jeg bare spiller for gøy innimellom! Jeg har ikke noe imot PC men kommer heller ikke til å skaffe meg det. Til istad, jeg brukte de pengene jeg hadde på spillet, ikke ekte seff Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Banner EGG cm for at EGG, alle vet at pc er bedre enn konsoll, det er ikke bare personlig preferanse, det er fakta. en pc kan gjøre nesten alt en konsoll gjør, pluss flere frames, bedre grafikk, mulighet til tastatur og mus, skype, osv. osv. Grunnen til at de fleste velger konsoll er pga. pris. Er man casual gamer har man ikke brukt for gaming-pc. Endret 21. februar 2013 av Hayabuuza 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Banner haya for også er steam så veldig lettvint og genialt. I tillegg til det scenariet jeg beskrev på forrige side. Alt er bedre med pc. + At mus og keyboard hatet jeg mens jeg spilte konsoll. Jeg elsker det nå, og skjønner ikke hvordan man kan bruke kontroll. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Banner EGG for haha, jeg sliter med det motsatte, hver gang jeg fort skal prøve noe hos noen i klassen ellerno aner jeg ikke hvordan skal holde fingerne og blir sykt sliten i honda av å spille på tastatur. Mus går bedre, men kontroller er enklest synes jeg Er jo nå allt med hva man er vant med da Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Banner cm for EGG, jeg er 100% for pc, det er ingen tvil. Btw, logg på steam, så kan jeg prøve å sette opp en til under 10k Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Banner cm for jeg var vant med kontroll. Mus og keyboard er bedre. Og du må jo ha tastatur og mus behagelig plassert. For høyt oppe for eksempel går ikke. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Banner EGG for, Ja det er viktig å ha musa behagelig plassert med pekefingern på ene sida. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Banner zoku for keyboardet også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå