Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner cm for hvis du ser på scenariet jeg beskrev over, vil du se at det er mindre tungvint. Og det med å Google noe var bare et eksempel på at det er mulig bare et klikk unna. Og man må jo ikke Google etter bare den tingen. Du tok alt så bokstavelig som om det er bare det som går, men det var bare et eksempel på hva man kunne gjøre.

Dessuten er det lett å bare i et spill trykke tab+shift og så finne en venn og sende melding. Er ikke alltid man vil snakke i mic. Dessuten er det jo også mulighet for å snakke i mic med person x innebygd der også.

Uansett hva du sier, steam og pc er bedre, mens konsoll og psn/live vil være tilnærmet ok å leve med, men ikke i forhold til steam og pc som er mye bedre.

Og i tillegg til høyere framerate, bedre oppløsning osv, kan du også få MYE bedre grafikk.

Lenke til kommentar

Banner EGG for PC er bedre ja, men jeg holder meg til PS3 fordi alle vennene mine spiller der ;) Jeg har heller ikke bruk for å kjøpe meg noe som er enda bedre siden jeg bare spiller for gøy innimellom!

Jeg har ikke noe imot PC men kommer heller ikke til å skaffe meg det.

Til istad, jeg brukte de pengene jeg hadde på spillet, ikke ekte seff ;)

Lenke til kommentar

Banner EGG cm for at EGG, alle vet at pc er bedre enn konsoll, det er ikke bare personlig preferanse, det er fakta. en pc kan gjøre nesten alt en konsoll gjør, pluss flere frames, bedre grafikk, mulighet til tastatur og mus, skype, osv. osv.

Grunnen til at de fleste velger konsoll er pga. pris. Er man casual gamer har man ikke brukt for gaming-pc.

Endret av Hayabuuza
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...