Chocolate-Monster Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Banner EGG for dette blir en endløs diskusjon med meg, siden jeg holder til PS3 uansett hva Praktisk? Hmm den er mere praktisk om du gamer med laptop, men om man har ordentlig gaming PC og gaming skjerm kobla til anlegg er det like tungvindt som PS3 kobla til TV og anlegg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Banner cm for det er ikke tungvint. Dessuten er pc mye bedre da med steam. Man spiller f.eks left4dead. Og så laster man ned en mod, starter en sang i bakgrunnen. Etterpå spiller man med en venn online, og en finner ikke veien f.eks. Og da googler man det i den integrerte nettleseren som er helt grei. Man kan også snakke med mic med hvem som helst når som helst, eller bruke keyboard som er mye bedre enn kontroll. Nettleser, chat osv får du ved å trykke tab+shift Dette er bare en vanlig situasjon. Du får ikke gjort dette på konsoll. Uansett hva du sier, your argument is invalid. Men for all del spill på ps3. Jeg skal ikke forby deg det. Skal bare vise at pc er bedre og mer praktisk. Prove my point! Edit: forventer et langt svar fra deg Endret 20. februar 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Banner egg for cm, vil du spille i 30fps på en oppskalert 1024x600 oppløsning, eller 120fps 1080p full hd? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Banner EGG for jeg gamer på PS3. Senere PS4 og kanskje PS5... kanskje det er enklere for deg. Men tenk på meg da. Jeg liker ikke spill som er så vanskelige at man må bruke google. Da er pointe med spillet borte, man skal ha mulighet til å klare å runde det utenom googling. 2. Jeg har ingen venner på steam eller PC. Så hvem skal jeg snakke med da? 3. Ordentlig gaming PC er like tungvindt å flytte på/koble opp som PS3 som er kobla til TV og anlegg. Banner Hayabuuza for jeg bryr meg egentlig ikke om det sålenge det ikke er pxelgaing, jeg gamer det jeg har lyst på og det vennene mine spiller. Det er det som avgjør om jeg kjøper spillet, konsollen, PCen, TVen osv ikke oppløsningen. Men hadde nok godt for 120fbs 1080p full hd... aner ikke hva det vil si men greit nok du fikk et svar Hørtes ut som om det hørte til PS3 gaming så Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Banner cm for at ps3 viser 30 bilder i sekundet og lav oppløsning, på pc kan du få opptil 120 bilder i sekundet med høy oppløsning. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Banner Hayabuuza for ser man virkelig den forskjellen så tydlig? Og trenger man virkelig det? Jeg gamer jo for å ha det gøy og på det som vennene mine gjør for å kose meg med dem, ikke for å bli avhengig, nolife og skikkelig giik som trenger såppas utstyr for å konkurere på høyt nivå. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Banner cm for vil si du merker ganske så stor forskjell ja. At man blir nolife, "giik" og avhengig av å ville ha høy framerate og bra kvalitet blir for dumt, men det er dine ord Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Banner Hayabuuza fordi nei det er igrunn ikke for drøyt, siden hvorfor trenger du det og betaler mere penger for det om man bare vil kose seg litt med vennene. Om det blir for dyrt finner man heller en anen måte å gjøre noe sammen med (: Det er ingen som bare spiller litt for kos som bryr seg om det der. Det er bare folk som spiller med andre sånne folk som er i en helt anen liga. (: Endret 20. februar 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Banner cm for at for det første, glemte du å banne meg, og for det andre så skjønner jeg at casual gamers ikke gidder å bruke tid og penger på det, men jeg ser på det som en "hobby", jeg bruker en del tid på det, og for min del er det verdt det. Men jeg vil fortsatt ikke kalle meg nolifer eller avhengig av den grunn Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Banner Hayabuuza for sorry banna deg i hodet men glemte skrive, retta opp nå Hmm, ja det ser man jo fra sitt perspektiv. Jeg føler jeg allerede gamer masse uten å ha sånnt utstyr. Så for meg blir da de som gamer enda mere og bruker tid og penger på det automatisk satt inn i den kategorien. Om man er nolifer eller ikke er vanskelig å si etter hva man dømmer fra. Om man dømmer ifra investert tid, eller level så kan noen som er flinke komme i høyt level uten mye tid. Om man ikke har annet å gjøre og derfor spiller eller om man dropper venner for å få litt tid til å spille, hvilke spill man spiller.... det finnes masse å dømme mellom, så man kan ikke helt si alle blir nolifere, men setter ihvertfall alle som bruker tid og penger på det i en kategori over meg igjen Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Banner cm for at streamen lagger som faen Gjør den det hos deg og? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Banner Hayabuuza for jeg bruker ikke steam, spiller på PS3, må kanskje spørr EGG om den lagger, han spiller steam han å Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Banner cm for STREAMEN, den som revealer PS4. Regna med at du så på den nå Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Banner Hayabuuza for nei så ikke på den. Jeg er ikke så opptatt av gaming men blir gøy når det nermer seg release date. Tenker kjøpe den da PS: Lagga litt hos meg av og til ja ... :/ Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Banner cm for at så det er 110000 folk som ser på, kanskje det er grunnen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Banner Hayabuuza for ja kan nok hende det ja Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Banner BorkLaser for kjeder meg litt etter at alle vennene mine gikk off akuratt nå :/ Går litt i surr når tsjuden bytter bilde og navn? PS: du glemte banne meg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 banner choc for kult du kjente meg igjen likevel. kjeder meg litt selv egentlig. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Banner BorkLaser for joda gjorde det Har du ferie eller hvorfor er du fortsatt oppe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå