Chocolate-Monster Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Banner EGG for om dreierettningsvenner på motor (: Oi, ja er jo det, men om du vil ha det så Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Banner cm for jaja, den vil i hvertfall holde i noen år. Og enkelt å oppgradere i tillegg. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Banner EGG for ja Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Banner cm for det er det som er så bra med selbygd. Etter litt tid trenger du kanskje et nytt skjermkort, eller må bytte ut hovedkortet. Kanskje man til og med setter inn et ordentlig dedikert lydkort. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Banner EGG for ja det er jo en fordel når man gamer, men så er det jo å dyrere og etterhvert blir man som regel lei, så spørs alltid om det er verdt det (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Banner cm for mener du å bli lei spilling? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Banner EGG for ja det hender i blant, hadde en periode på nesten 6mnd som jeg ikke hadde på PS3en omtrent, og om sommeren gamer man heller ikke så mye siden man er ute med venner. Så er jo ikke sikkert det er verdt bruke 10k på digg gaming utstyr om man kanskje bare gamer 4-5 mnd så tar en lang pause å så game igjen, så må man allerede oppdatere/oppgradere osv Endret 15. februar 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Banner cm for det er ikke lenge siden jeg kom tilbake fra en lang pause. Og denne vil holde i flere år, og jeg kan bare bytte deler etterhvert. Jeg vil også dette fordi jeg synes slikt er ganske så spennende å holde på med. Og ha den følelsen av at denne pcen. Den har jeg bygget. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Banner EGG for ja er sikkert utrolig gøy å mekke litt på PCer Okei, oi, har aldri klart å game i over ett år uten å ha en pause på noen måneder. Som regel har jeg pause fra juni til august hvert år (har ikke tid til gaming da) og nja ellers når jeg er lei Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Banner cm for hos meg er der helt tilfeldig. Men selvsagt mindre om sommeren da. Og så er det mye morsommere å spille på pc, da de fleste vennene mine bruker steam, og det er veldig bra. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Banner EGG for okei, hos meg er det motsatt. Kjenner bare 1-2 venner som spiller steam, resten spiller PS3 og en xbox. Så kommer til å fortsette med PS3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Banner cm for ja da er det litt morsommere med Ps3, Men steam er bare så mye lettere å bruke, og du slipper den klønete måten å sende meldinger på. Er bare Lshift+tab og du er kan svare direkte med keyboard. Også er det mange tilbud. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Banner EGG for ja alle er forskjellige. Men er gøyere for meg å spille på PS3 med alle vennene en på steam som jeg ikke kjenner noen. Og PS3 kan man ligge i senga og chille, mens på PC konser man mere, så er jo PC bedre på mye grafik osv da, men PS3 synes jeg er litt behagligere spile på. Btw, så bruker jeg ,mic, så slepper den tungvinde måten for meldinger Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Banner cm for jeg kan være veldig avslappet når jeg spiller på pc. På konsoll blir det ikke det samme. Og jeg har blitt vant med mus og keyboard. Synes det er mye bedre Og jeg liker bedre å sitte i stol en sofaen. Eller senga er det hos meg da. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Banner EGG for ja alle er forskjellige, hovedgrunnen til at jeg liker konsoll er jo pga venner, kan chille mens man gamer, men også det med trophy er gøy. Det er det ikke på PC, hadde det vært det hadde jeg starta PC gaming for lengst Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Banner cm for jeg savner litt hvordan trophies er gjennomført på ps3 ja. Det er ikke det samme på steam, selv om det er achievements der. Men det hindrer ikke meg i å ta alle for det Endret 15. februar 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Banner EGG for okei, haha bra det Uff tror gamer litt nå, kjeder meg faktisk litt :/ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Banner cm for keg gamer nå jeg Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Banner EGG for gama black ops nå jeg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Banner cm for jeg spilte civilization V. Veldig bra faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå