Chocolate-Monster Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Banner EGG for det er bra Nå har du da den selvsikkerheten og tryggheten. Livet vil gå lettere da, nå man kan komunisere med folk Jeg ligger i senga er syk i dag :/ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Banner cm for ja. Er i veldig godt humør nå Kjedelig å være syk :/ God bedring da Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Banner EGG for ja det vil jeg tro Takk Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Banne cm for spiller arma Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Banner EGG for jeg sov i nesten 2 timer nå Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Banner cm for greit det. Jeg har vært lys våken og alt mulig siden jeg våkna, og sto opp klokka 6 i dag Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Banner EGG for stod også opp 6 i dag, men la meg igjen og sov til 11. så stod jeg opp og la meg rundt 4 tiden igjen Har vært våken siden da. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Banner cm for haha. Vi starta halv 12 i dag, og slutta 2. Og i går var det ball. 2 digge dager + en helg. Det er herlig Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Banner EGG for ja det høres sykt digg ut Jeg kjeder meg faktisk litt nå :o Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Banner cm for var det Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Banner EGG for har vært deppa og sur i dag og sykt lykkelig igjen.. utrolig hvordan forskjellige mennesker kan påvirke hverandre (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Banner cm for det er sant. En venn som er sykt irriterende når man skal diskutere med personen. Man blir skikkelig frustrert når man diskuterer med han Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Banner EGG for haha, ja er offte man blir irritert og tuller/ødelegger litt med venner men det som holder vennskapet sammen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Banner cm for jeg liker å diskutere greier. Men ingen av vennene mine omtrent er noe særlig å diskutere med, da de er slik Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Banner EGG for jeg har akuratt runda COD Black Ops på Veteran Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Banner cm for skal legge meg nå. God natt! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Banner EGG for jeg å, god natt Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Banner cm for god morgen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Banner EGG for god morgen ja Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Banner cm for god ettermiddag, og 220 Ping desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå