KatrinaS Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Banner cm for heldig! Skulle hatt noen fler venner, men får sikkert nye på vgs! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Banner EGG for de fleste vennene mine har jeg fått på ferie. Jeg har reist helt alene til spania og på bussen da treff jeg jo mange hyggelige folk. Ja på VGs ble jeg god venn med hele klassa nesten, vi er blitt som en stor sammensveisa gruppe Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Banner cm for jeg har reist til Spania alene fler ganger. Men da bare til besteforeldrene, og da blir det ikke så mye spennende akkurat... Men ja, er sikker på at jeg får nye venner der. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Banner EGG for oja, nei jeg reiste 14 dager på hotell med en ungdomsgruppe, og var mye rundt forbi der så traff veldig mange mennesker Ja du får sikkert nye venner Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Banner cm for håper det Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Banner EGG for joda, man finner venner hele tiden Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Banner cm for jeg har jo ikke kjøpt skisko enda. Måtte låne av de, og de var altfor små. Har nå skikkelige gnagsår på ene foten. Har merke av det fra mange år siden pgafor små sko. Har ikke noen følelse i den delen av foten Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Banner EGG for oi, uffda :/ men da vet du hva du kan ønske deg til brursdagen eller jul da Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Banner cm for det er for lenge til! Skal kjøpe neste uke Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Banner EGG for okei, ja da er det nok lurt ja Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Banner EGG for digg du kom igang med tråden din igjen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Banner cm for ja kommer kanskje ny tråd i neste uke Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Banner EGG for spennende Hvordan da? Thema eller i lekeplassen? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Banner cm for lekeplassen. Hadde en veldig bra idé, men har glemt den... Kommer kanskje på det igjen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Banner EGG for ja satser på det Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Banner cm for naboen hører på høy musikk. Bryr ikke meg, men faren min er ikke så fornøyd med det Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Banner EGG for haha, skjønner han litt da, men det er jo helg og er jo party da Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Banner cm for vi har merkelige naboer. En russer som leiligheta lukter et rart stoff, noen fra Polen, 2 gamle damer, og 2 menn fra Midtøsten, men sånn drakt, og skjegg Jeg lurer på hvem av dem det er Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Banner EGG for haha, ja kanskje de polske som lager litt party? Elller han russeren som mekker noe som han ikke vil man skal høre så han overdøver det med musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå