Chocolate-Monster Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Banner Erymax for hva jobber du som da? Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Banner CM fordi jeg jobber som butikkmedarbeider hos ICA Norge Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Banner CM for oja digg Hva bruker du kniv til da? Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Banner CM for å ikke vite at jeg bruker den for å skjære over tapen på esker Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Banner EryMax fordi jeg har aldri jobbet i butikk før. Da du sa du brukte kniv på jobb tenkte jeg først du var snekker eller noe lignende Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Banner CM for jeg får ikke lov til pcen allikevel... Jeg trengte tydeligvis ikke mer enn min dårlige bærbare, som sliter men enkle spill... Playstationen bråker sinnsykt, og det er dårlig grafikk .. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Banner EGG for sansynligvis ahr dorlig TV til å kalle PS3 dorlig :/ Stod fast i kø på E18 i dag grunnet kollisjon....... kom ikke hjem før kl 18 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Banner CM for det er feil. Har en veldig bra tv i 1080p. Uansett hva du sier, grafikk er bedre på pc enn konsoll! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Banner EGG for jeg sier ikke at konsoll er bedre... du hører ikke etter hva jeg sier engang. Jeg sier Konsoll er bra, men PC er bedre. Det betyr alikevell ikke at konsoll er dorlig som du sier hele tiden. Er forskjell på bra og dorlig og bra og bedre Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Banner cm for en syk opplevelse å se sesong 2 av walking dead. Ja. Ikke engang se for meg hvordan sesong 3 blir når den kommer på netflix us! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 banner egg for jeg trenger en ny jobbtelefon. Noen som sponser? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Banner the crusher for IGJEN!!!!!!!!??????? :O Hva er det du gjør med dem? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Banner CM for jeg har hatt 4 telefoner i løpet av livet mitt jeg. Det er det moren min hadde i løpet av et år... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Banner EGG for jeg har å ca bare hatt 4-5 meobiler.. men the crusher er ekstrem og han bruker dyre mobiler å :O Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Banner cm for jeg har lyst på en annen telefon. Med større skjermoppløsning enn iPhone. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Banner EGG for jeg gjør ikke så mye med mobilen egentlig bare brukt til face, youtube og litt sånn på nettet og ellers bare sms/ringe folk. Så er da fornøyd med den jeg har. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Banner CM for det samme her, men også iblant til netflix, og spill, musikk osv. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Banner EGG for oja, om du er på netflix skjønner jeg litt hvorfor du vil ha bedre mobil Men er jo best å være på netflix via TV eller noe som er kobla til ordentlig anlegg uansett da Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Banner CM for ja, men er ofte borte å reiser osv, eller er kobla til nett hos andre, og det kan hende jeg bruker mobil bare. Dessuten kan jeg også bruke hodetelefoner. Stor tv, og anlegg er default uansett Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Banner EGG for oja, ja det er det Men jeg hadde ikke fåretrokket se gode filmer på mobil uansett... ser dem heller når jeg er hjemme igjen Men nå kommer bussen straks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå