Chocolate-Monster Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner EGG fordi jeg er trøtt nå, og vi diskuterer bare over hvorfor lærerne suger og er dorlige med kontakktlæreren Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner cm for je og en til hadde veiledning i dag ang. Videregående. Har fortsatt ingen anelse om hva jeg vil blir enda, men er litt interisert i å jobbe med data osv. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner EGG for da kan du jo jobbe IKT, eller ta Data og elektronik? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner cm for hvilken linje skal jeg ta IKT? + at elektro-data og elektronikk krever jo også å være ganske så god i matte og. Hva skal du videre til forresten? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner EGG for tror det er elektro VG1 på begge deler. Så er det enten VG2 IKT eller DOE men kanskje crush vet noe? Er ikke helt sikker så du burde nok snakke med rådgiver uansett Jeg skal gå el-energi VG2 om jeg kommer inn Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Banner CM for ok. Er ikke helt sikker på hva jeg kunne valgt. Men jeg får se. Skal snakke med veileder igjen om halvannen uke, og skal se litt mer på forskjellige greier osv. Titta litt tilbake nå. Så at jeg har banna cm istedenfor crush. Det er ikke meningen. Ble bare en vane, og skrev det uten å tenke over det. Men de var ment til deg, crusher Endret 17. januar 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner EGG for okie ja gjør det Haha, men bra du merka det. Så kan du jo banne crush igjen nå, så han ikke leaver tråden (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner cm for heisann Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner MCserver for hallo du (: Har du det bra? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner cm for ja, har det vel bra. Fikk nettop høre av moren min helt uti intet at hun skulle bli advokat. Skjønte ikkeno. Hun klarer så vidt å få litt fritid etter jobbene fra før, og i tillegg studere. Jeg kommer nok til å ha en blid mor framover, haha. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner MCserver for kan jeg kalle deg MC? Ja haha, kan jeg tenke meg Kanskje hun burde holde seg til en ting av gangen da. (: Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner CM fordi hei på deg Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner MCserver fordi jeg synes det er morsomt å lese kranglingen mellom sjefen i Rema 1000 og sjefen i ICA Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner Ery for send en link Viste ikke de krangla engang jeg :o Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner CM for å ikke vite at Rema Reitan er sur fordi ICA har inngått samarbeid med NorgesGruppen å nå kaller ICA for en gjeng med broilere Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner EryMax fordi nei det viste jeg ikke, men takket være deg hvet jeg det Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner CM fordi at ICA kunne ikke ha samarbeidet med Rema, fordi Remas sortiment rett og slett er for lite for en kjede som satser på supermarked med godt utvalg i varierte matvarer å ikke bare basisvarer. Hadde ICA skulle samarbeide med Rema måtte de ha lagt ned ICA Supermarked butikkene eller gjort dem om til Rimi Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner Erymax for okei. Hvor leser du om dette her? Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner CM fordi jeg leser om det i div nettaviser http://e24.no/naeringsliv/ble-truet-av-reitan/20323774 http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article2542275.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå