Chocolate-Monster Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Banner The crusher for vi har prøve om PLS etterpå :/ Liker ikke PLS jeg Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 banner sjokolademonster for hva slags jalla pls har dere da? Omrom? Siemens? Kommer helt ann på hvilken drittenhet dere har Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Banner the crusher for har ikke peiling, vil bare bli ferdig så fort som mulig Gleder meg til VG2 om jeg kommer inn på el-energi, siden har ikke noe PLS der tror jeg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Banner cm for å ikke ha peiling. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Banner EGG fordi prøva var ille Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Banner cm for ordna amerikansk netflix. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Banner egg for cm tror feil vi har pls på elenergi når vi har autonasjon. Fikk karakterene mine idag Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Banner cryshfor lærerne advarte om at alle kom til å trekke ned, slik at vi måtte jobbe mer for å få bedre karakterer........ Hater lærerne nå. Alle 4'erne ble 3'ere, og alle 5'erne ble 4'ere. Det er så urettferdig! Endret 16. januar 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Banner EGG for prøv å klag til ledelsen. Om ikke det hjelper, kjør på med elevorganisasjonen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Banner EGG for egentlig ikke. Siden det er som offtest de i Oslo og rundt der som har best resultat i forhold til kunskap. Om man søker seg videre her krever noen arbeidsplasser at man må ta en sepperat test for å selv bedømme hvor gode de er. Da er de fleste fra Oslo som fikk 5 på kortet får 4 eller litt under på den testen, mens de andre skolene ca ligger der de var Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Banner cm for det er så urettferdig Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Banner EGG for om du ikke kommer fra Oslo området så ja, men er urettferdig motsatt veg også. At vi må jobbe mere for samme karakter. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Ja, men jeg hadde jobbet en del for de 5'ere osv. Hadde mulighet til å få et bra snitt, men de ødela det. Er fra Oslo.. Se her: samfunnsfag. Litt aktiv i timene med rekke opp hånda osv. Karakterer: 4+ (liten prøve), 5 (stor prøve), 6 (en oppgave). Det ble fire på kortet... Lignende var det på resten også. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 banner EGG for ser ut til at nesten ingen banner meg lenger, men personen over meg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Banner egg for det er et tomt innlegg over.. Endret 16. januar 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner egg for exactly..... my forrige innlegg bevist. Tror ikke jeg gidder å besøke denne tråden no mer Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner The crush for jeg banner deg alltid Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner cm for jeg bare tulla, crush. Det med å banne det over er ofte fordi man poster for sent. Har ikke vært meningen før. Og dessuten er dere flinke til å banne uten noe relatert til min bann også Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Banner EGG for haha true story Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå