Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner EGG for okei, men du kan jo spille andre spill da Jeg sovna i timen akuratt, sykt deilig. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner CM for nei, vil ikke det Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner EGG for haha, PC er jo bedre så Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner CM for et slikt zombiespill er bare på pc. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner EGG for ja, men om du spiller Blackops zombies med ordentlig anlegg med høy lyd kobla til TVen så e det sykt bra egentlig, trenger ikke så mye bedre, og Dead space spillene er jo digge de å Men PC har andre fete spill, selv om jeg nøyer meg med PS3 og senere PS4 tenker jeg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Men det er fortsatt cod Og det er ikke et overøevelsesspill eller en apocalypse. Og man dreper dem ved å skyte dem i foten der... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner EGG for jaja,men det er offte lyden som avgjør om noe er skummelt, ikke bare grafikken Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner cm for lyden i war z er skummel. Du gjemmer deg for zombier og så kommer det sykt høye skumle lyder. Spesielt om du bruker headset. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner EGG for ja det kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner cm for cod vil aldri bli skummelt Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner EGG for du har aldri spillt med ordentlig anlegg og 5.1 eller 7.2 da :O Siden kan love deg du kvekker... men kommer nå ann på hva du mener med skummelt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner CM for jeg har ordentlig anlegg, og fortsatt er cod ikke noe skummelt. Og verre med hodetelefoner på høy lyd skal jeg si deg Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner EGG for da må du spille med oss engang Husk å skru opp litt så det akuratt dirrer, spiller du zombies da så kvekker du. Igjen vet jeg ikke hva du mener med skummelt. Om du mener at man blir redd med skummelt så har du rett, men om du sier at du ikke har kvekkt en gang på COD så har du ikke spillt det riktig Men PC er som regel litt verre. Men kommer helt ann på spillet og COD er ikke meningen å få folk redde sånn som zombiespillet du snakker om Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner cm for cod har alltid vært et køddespill for meg, uansett lyd. Spilte det mye før. Dessuten bruker jeg ps3 hele tiden bortsett fra war z Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner EGG for jeg har ikke sagt noe annet. Lyd har mye å si. Det utgjør med sikkert 70% om spillet er bra eller ikke. Jeg regner COD som ja køddespill men det ikke at jeg løper rundt online og bare skyter etter fugler liksom, men spiller det fordi det er gøy. Definer hva du mener med køddespill, og om du gidder kan du jo si hva du mener med skummelt når du bruker ordet, siden er litt vanskelig å skjønne hva du mener når du bruker orda men du ikke nevner hvilken betydning det har for deg Køddespill for meg er et spill som er helt uten mening og der allt går ut på å gjøre morsome og fucka ting, eller havne i morsomme situasjoner. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner CM for jeg finner ingenting Serriøst med det Men gta er mer et køddespill slikt sett. Men det jeg mente med skummelt, er at man blir redd for å gå fram, skvetter, og får et lite adrenalinkick. Da er det skummelt. Er ikke slik på war z lenger nå da. Men første gangene, ble jeg livredd. Turte ikke bruke pistolen min engang Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner EGG for ja de fleste freeplay spill er veldig gøye og køddete. COD er ikke så køddete siden man ikke har nok muligheter til å kødde. Oja, nei da er ikke COD skummelt, man kvekker av og til men aldri at man er redd for å gå videre. Var bare en gang jeg ikke ville siden jeg ikke ville dø da jeg spillte på veteran og hadde spillt lenge siden forrige checkpoint Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner CM for da skjønner jeg ja. Nei, det er ikke mye å gjøre i cod, så det blir litt kjedelig. Mange andre spill som er mye mer variert. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner EGG for ja sleeping dogs GTA, saint row osv er best når det gjelder køddespill Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner cm for ja. Og jeg er spent på gta V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå