KatrinaS Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Banner CM for jeg har lyst på en gamingpc. Problemet er at jeg ikke har lov til å bruke mer enn 5 tusen uansett, så da ender jeg opp med en pc som ikke går til gaming. Derfor får jeg bare ha den jeg har... Vil ha bedre grafikk enn det jeg får på konsoll Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Banner EGG for jeg synes grafikken er helt greit, gamer mest fordi alle vennene jeg har gamer på PS3 så da bare gamer jeg online sammen med dem Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Banner CM for nesten ingen av vennene mine spiller noe særlig utenom besøk osv. Og ellers når de spiller er det på pc, bf p4free osv... Eller Xbox som jeg ikke har, men også veldig sjeldent. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Banner EGG for jeg er enig med konsoll grafikk og pc. Stor forskjell. Sjekk GTA iv for eksempel. Makser du ut det på en PC da har du awesome grafikk. på ps3 er det pinglegrafikk i forhold.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Banner Crush fordi ja tror på det men hva er vitsen med å game på PC om man da er den eneste i vennegjengen sin? Så holder til PS3, grei nok grafikk for meg God morgen btw Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Banner CM for pc er bedre Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Banner EGG for har aldri sagt noe annet Men kommer ikke til å spille på PC uansett. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Banner Cm for razer game booster er bra. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Banner EGG for hm, kanskje jeg burde prøve det på PC da (: Men har sikkert ikke god nok PC da Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Banner CM for den gjør at du får bedre fps Og setter pcen i gaming mode Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Banner EGG for okei Jeg har en utrolig kjedelig elektro time nå Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner cm for digg med fri Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner EGG for LOL Jeg sitter på skolen og kjeder meg..... :/ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner CM for må spille war z. Vedlikehold fra kl 11, og har ikke mulighet før neste uke igjen da.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner EGG for å game mens jeg sitter på skolen... Men nå kommer læreren endelig i gang med no Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner EGG for Lohohohol Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Banner CM for de bytta navn på nettsida uten å si ifra, så alle spillere har vært pissed på dem i fler dager... Endret 9. januar 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Banner EGG for hold deg til PS3 du så slepper du alt det. Endret 9. januar 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Banner cm for dette er med utviklerne. Hadde det blitt lagd for ps3, ville det fortsatt vært problemer. Spillet er bare online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå