Need44speed Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 banner choc for kult er litt uvant med nytt navn Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Banner BorkLaser for ja, du het jo tsjuden før? Hvorfor bytta? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 banner choc fordi jeg vill ha no nytt. Har probemer med pcen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Banner BorkLaser for oja, skjønner Men er litt uvandt. Lagger bare litt hos meg når jeg snakker i mic på skype Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Banner Chocolate-Monster for å komme merkelige bans. For oja? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 banner craxmerax for tsjuden spurte om pc på forrige side :O Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Banner the crusher fordi han har bytta navn Heter ikke tsjuden lengre... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 banner ery for vet det sjokolademonster, men han er fortsatt tsjuden I nytt navn. Som jeg må venne meg til Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 banner crusher for jo det problemet er t pcen fryser og starter på nytt ganske ofte. Også har antivirusprogrammet slått seg av og jeg får det ikke på igjen :o Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Banner Bork Laser fordi jeg er ikke god på PC dessverre Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 banner sjokolademonsteret for det hørtest ikke helt bra ut laser Kan kanskje prøve å hjelpe deg. Om ikke, så vet jeg om noen som kan Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Banner the cruser fordi jeg venter på en stor pakke på 7.5kg ifra polen kosta 5k Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 banner sjokolademonsteret for det hørtest ikke helt bra ut laser Kan kanskje prøve å hjelpe deg. Om ikke, så vet jeg om noen som kan banner fsx for takk crush Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Banner BorkLaser for jeg glemte legge meg igjen Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Banner CM for ikke å bli jaget i seng av moren sin Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Banner EGG for takk, god morgen ja (: SKal ut og trene snart Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Banner CM for spiser frokost nå Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Banner EGG for gama en del NFS nå. Tror skal prøve å platte dette spillet. En stund siden sist nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå