KatrinaS Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Banner crush for nettet er på en nedtur igjen... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Banner EGG for haha :/ Uff. Vi får endelig snart trådløst, har mast litt på mamma Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Banner cm for med kabel blir det jo bedre, men bedre med trådløst Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Banner EGG for Ja har digg nett, men er litt tungvindt da Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 banner sjokomonster for å få trådløst er enkelt uten å kontakte isp Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Banner cm for ja, men er det mulighet for det, ville eg heller kobla til en kabel da det blir mye mer stabilt og en slipper å ha plagsomme familiemedlemmer som tar alt nettet Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 banner EGG for slik jeg forstod sjokomonsteret så hadde han bare ett uttak. Så en ruter eller switch får funke Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Banner the crusher for nei har 4 utak fra ruteren. Men den er nede og gidder ikke ha kabel til PS3 PC og kommer ikke online md mob heller.... Så skal nok ha kabel til gaming og resten til trådløst Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Banner CM for å ikke ha fungerende nett Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Banner EryMax for det funker fett, men har ikke trådløst :/ Kabelnettet funker som bare pokker Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Banner CM fordi at kabel funker mye bedre når man skal spille PS3 online Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Banner EryMax for det jeg skal bruke kabel til når jeg får trådløst, men bruker kabel til PC også momentant. Heter du på PS3 da? Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Banner CM fordi jeg heter noe sånt som Redning. Å fordi jeg ikke har koblet opp PS3 igjen etter at jeg hadde den med meg til gamlingen. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Banner EryMax for okei, jeg heter The_Fighter_880 kan jo adde om du vil. Hva gamer du? Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Banner CM fordi jeg gamer Far Cry 3,GTA IV,CoD MW2,Fifa 11,NHL 11 og AC3 stortsett Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Banner ery for far cry er bra Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Banner EGG fordi Vaas er helt klin sprø Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Banner ery for jeg har vært våken i nesten 60 timer. (Sovet 2 av de). Er det lurt? Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Banner EGG fordi å sove så lite er ulurt Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Banner ery for ja, jeg vet, men har ikke fått sove eller vært trøtt. Og da har jeg brukt tiden på å se på serier osv siden jeg ikke har annet å gjøre, og da går jo tiden ganske kjapt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå