Chocolate-Monster Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Banner EGG for har du sett en film som heter "The love guru" Han er sikkert like glad i TM som du er Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Banner CM for kommer disse her på Annet enn iphone? ®©?™????????? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Banner EGG fordi jeg ser bare: ™ ®© resten ser jeg ikke. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Banner CM for ok. Hvordan skriver du dem?? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Banner EGG for hmm jeg bare kopierte de jeg så Er ikke sikker, men kan jo kanskje google det etterpå elleno, men denne PCen er så treig så gidder ikke nå (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Banner CM for daså. Er på tlf, så jeg bruker emoji. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Banner EGG for oja Men jeg går opp tar meg noe mat jeg. Kommer sikkert on igjen i kveld elleno. Snakkes Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Banner cm for ok Hmm. Er lei av å banne folk hele tiden. Mye enklere å bare snakke, siden det er det vi gjør her inne Lenke til kommentar
Utah Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Banner EGG fordi jeg sovna med ps3 kontrollen i hånda klokka halv tre, og våkna ikke før halv sju og slo den av. Nå tror alle jeg har gamet hele natten >_< Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Banner Zoku for haha Jeg trnte nå, men er faenmeg så svak.... Må serr starte mere jevn trening. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Banner CM for les det jeg bannet deg om, om banning i min forrige banning Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Banner EGG for, tror det finnes en chattetråd også Dette er bannetråden, så vi kan ikke bare starte å snakke vanelig, da ødelegger vi den. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 banner sjokolademonster for jeg skal rydde rommet mitt ferdig i dag, og er halvveis.. Men bannetråden? Dafuq? Har blitt brukt som chattetråd lenge den her. Så null stress om vi bruker den som det så lenge vi banner en bruker Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Banner The crusher for det jeg mente Men vi kan ikke bare starte å snakke uten å banne folk. Mulig jeg formulerte meg litt feil. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Banner CM for den tråden kommer ikke i mine innlegg eller noe, så blir litt vanskelig å måtte søke den opp hele tiden. Men skal selfølgelig være her også Endret 22. desember 2012 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Banner EGG for okei, det var litt rart, siden det gjør den hos meg. Sikker på du ikke har valgt den bort på noen instillinger eller noe om det er mulig da (: Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Banner CM for jeg satt den som favoritt, og fortsatt kom den ikke opp. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Banner EGG for hmmm, det er rart. Jeg ser en film nå Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Banner CM for det gjør ikke jeg. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Banner EGG for, jeg er litt på diskusjon imens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå