Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Banner the crusher for god bedring Vi får kanskje prøvene tilbake nå!! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 banner sjokolademonster for jeg fikk 5- på engelsk framføring og 5 til 4 på en av engelskprøvene Lurer på hvordan gym prøva gikk Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Banner the crusher for digg det da (: Jeg fikk 5 i El-energi og 3 på automasjonsprøva.... Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Banner chocolate-Monster for spam ( 17/30 last post på første siden, lekeplassen ) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Banner Noiz for spammer ikke Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 banner sjokolademonster for jeg lurer på hvordan samfunnsfagprøva vi skal ha etterpå går, samt hvordan forrige engelsk prøve gikk. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Banner the crusher for gikk sikkert bra og lykke til (Y) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 banner sjokolademonster for takk. Den starter om en halvtime... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Banner the crusher for Okei, det går sikkert bra Jeg har spist opp all maten min og ev fortsatt sulten :/ Og har ikke starta den leiit krigen, siden kobler ikke opp så mye nå rett før jul. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Banner CM for jeg kan ikke ta med ps3. Har ikke L. + får bare lov til alt elektronisk utenom tv (på kvelden) og musikk i bare en halvtime. Men klarer meg fint uten. Er ikke avhengig, slik som broren min Han klarer seg ikke en halv dag uten gaming. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Banner EGG for okei, oii det var litt strenge regler.. 30 min musikk :o Hva er det du ellers gjør om du ikke kan høre musikk eller se filmer spille eller noen ting? Ikke at jeg bare gjør det selv, men hører nok sikkert 3-4 timer musikk hver dag. Jeg er så trøtt at jeg nesten sovner...... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Banner cm for det er hos faren min. Musikk er lov hele tiden og tv på kvelden. Du misforsto. Men fortsatt. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Banner EGG for okei, det var da godt (: Ja gjorde visst det, men du skrev litt vanskelig da får bare lov til alt elektronisk utenom tv (på kvelden) og musikk i bare en halvtime Haha, men tror jeg skjønte det nå Kan snart hjem, bare 10 min igjen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Banner CM for jeg bruke noe elektronisk utenom tv og musikk i mer enn en halvtime. Du misforsto Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Banner EGG for ja sannt gjorde det :/ Sitter på biblioteket og venter på ny buss..... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Banner sjokolademonster for jeg er ikke sulten. Spiste nettop pizza Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Banner the crusher fordi jeg er veldig sulten, men kommer meg ikke hjem enda, venter på ny buss..... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Banner CM for hvorfor ikke gå? Sykle? Eller ski? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Banner EGG fordi det er for langt. Om bussen er 25 min for sein er det alikevell raskere en å gå. Da tar det sikkert 1,5 timer... og sykkel kanskje 30 min.... så nei venter heller på varm buss jeg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Banner CM for om sommeren kan du vel sykle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå