The Crusher Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 banner sjokolademonster for enkelt. Søker. Men er ikke alle som blir det da. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Banner the crusher for okei (: Ja skjønner jo det Tror ikke jeg vil søke, men hvor gjør man det isåfall? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Banner sjokolademonster for hvilket forum tenker du å søke i? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Banner the crusher for egentlig ingen, men bare lurer siden du er jo moderator, så hvordan greide du det? Må man være med å starte forumet for å bli moderator eller hva er betingelsene? Jeg tror ikke jeg vil bli fordi da kan jeg heller ikke poste noe i 2500 telletråden Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Banner sjokolademonster for jeg ble vel spurt om jeg ville være mod ellernoe. Husker ikke Men er forskjellig fra forum til forum. Trenger vel å være en seriøs bruker, aktiv og har en del poster tror jeg. Jeg har neppe sjangs her på diskusjon tror jeg. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Banner the crusher fordi, okei, nei tror ikke jeg har noen sjangs.. sjekk profilen, nesten allt er bare lekeplassen har bare nesten 1000 serriøse inlegg.. :o men er veldig aktiv, ingen som har høyre antall gjenomsnitt en meg Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 banner sjokolademonster for om de går etter seriøse innlegg her vet jeg faktisk ikke. Søkte om veileder her en gang, men satt den til innaktiv. Kom aldri noe svar fant jeg ut av, så ga opp Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Banner the crusher fordi okei.... men vil ikke bli det, bare lurte egentlig Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Banner sjokolademonster for er ikke så veldig vanskelig jobb, kommer ann på forumet Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Banner the crusher fordi, nei er nok ikke det, men man må jo være litt aktiv og seriøs da, og ikke sikker hvor lenge jeg fortsatt er aktiv.... har jo bare vært det i 2-3 måneder Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 banner sjokolademonster for daså Men trenger deg i telletråden på itpro! Slik at jeg kan ødelegge for noen snart Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Banner the crusher fordi hmm, nja skikkelig bad ass! du kan jo søke som mod her å, så kan du ødelegge masse. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 banner sjokolademonster for de har nok nok mods her tror jeg. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Banner the crusher fordi, hmm, kanskje, men det blir mange flere brukere, så sikkert bruk for noen fler mods også Det skader ikke spørre Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Banner CMfor hvor er det du spiller far cry 3? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Banner EGG fordi jeg spilte det hos en venn. Han hadde sånn special edition pakke med figur.. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Banner Chocolate-monster fordi jeg bruker mobilnettet i bilen:-) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Banner crazylazyboy fordi digg, men man behøver ikke om man kjører selv, er mye gøyere en å bruke nett i bil Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Banner CM for du må kjøpe far cry på ps3:p Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Banner EGG fordi hmm, ikke sikker om jeg kjøper det enda, har mange andre ting å kjøpe først.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå