The Crusher Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 banner sjokolademonster for å se på film 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Banner the crusher for å vite noe som jeg gjør... men ikke har nevnt.. :S Bruker du svart magi på meg eller? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 banner sjokolademonster for nei, bruker diskusjon 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Banner the crusher fordi oja, stemmer nevnte det i den andre leken Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 banner sjokolademonster for å bruke sjokolademagi 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Banner the crusher for å kjenne til den hemmelige sjokolade magien min :o Lika deg litt Må utnytte magien min nå som alle kjenner den .... Endret 8. desember 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 banner sjokolademonster for å spise skokoladen og få magiske krefter til å skyte letti på andre på skolen på mandag. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Banner the crusher fordi han kjnner meg nesten bedre en meg selv. Tror ikke jeg tør bruke de magiske kreftene mot noen siden de blir jo spidda opp..... med mine krefter blir letti veldig farlige. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 banner sjokolademonster for du får finne opp en maskin som gjør det med apk også 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Banner the crusher fordi, det er nok ikke så smart, men hvorfor ikke Kann jo bruke magien min til noe sånnt. har du noe skjult magi? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 banner sjokolademonster for jeg har skjult magi til å knuse ting. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Banner the crusher fordi haha Det er bra, vi kan jo bytte litt på magien vår Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 banner sjokolademonster for det kan vi gjøre, så kan du knuste ting i stedet. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Banner the crusher fordi ja, og du kan ta en liten fight med letti og apk Denne videoen er litt syk btw : Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 banner sjokolademonsteret for å ikke kunne åpne linken jeg posta i ctrl v tråden Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Banner the crusher fordi jeg kunne, men det kom en feilmelding, siden jeg ikke er med i det forumet.... (: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 banner sjokolademonster for du hadde fått feilmelding om du var innlogget der også Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Banner the crusher fordi haha okei Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 banne sjokolademonster for moderatortråd Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Banner the crusher fordi han er moderator.. hvordan blir man det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå