KatrinaS Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner CM for fc3 yeah Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner EGG fordi så en litt kjedelig film nå Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner CM for jeg må se film med bestemoren min. Fikk ikke spille mer på en stund Har hatt besøk av en venn i hele dag så har ikke vært a-sosial og innesperret Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner EGG for haha, det er bra Ikke jeg heller, så en fil istad så var jeg ute med broren min og så noen episoder av sauen shaun med broren og faren min + en TVserie med søstra mi etterpå det.og gikk nå på PCen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner CM for var nettop og fulgte vennen hjem. Med en sykkel og deler datt av. Kjedet knakk, girtråden brakk på veien. Alt dette på en tur. Gammel og dårlig sykkel med masse rust og slikt da. Skulle kastes uansett Bare for moroskyld Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner EGG for haha, jeg hører Kay one nå Kjenner du ham? Ikke rart om ikke, men jeg skjønner hva han sier så Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner sjokolademonsteret for jeg hater noenganger livet mitt... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner the crusher fordi tro alle kjenner til den følelsen.... hva har skjedd da? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner sjokolademosnter for ønsker ikke å snakke om det. Har blitt litt bedre nå da.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner the crusher for okei, (: Det er bra Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner Chocolate-Monster fordi jeg har det veldig bra om dagene Klassa har blitt en veldig fin gjeng og det er så koselig med alle de snille jentene som er hyggelige med meg, sier hade etc. Heller ikke uvanli at jeg får skikkelige komplementer som "du er søt" og sånt Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner crazylazyboy for det er bra Koselig det da Klassen min er blitt sånn homseklasse og litt gal/voldelig... han ene ble megga i dag og en anen ble hengt ut av vinduet, + at alle som ikke låser PCen blir facerapa.... og hver morgen er det liten fight Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner sjokolademonster for i min klasse er alle randome. Alle sier ting på kødd til hverandre, og alle tuller med hverandre Har noen små slosskamper også xD Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner crusher fordi det er elektro det vettu Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner sjokolademonster for jepp Er vel ikke lenge før vi har stikkontakt krig i stedet for snøballkrig Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner the crusher for nei eller diodekrig Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 banner sjokolademonster for det skjer sikkert på DE Får begynne å kaste dimmere. De koster bare 400-2000 kroner stykke Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner the crusher fordi haha.. Vi pleier bare ha kabelkrig... Ta en ledning, og knipse av biter med tanga, om man gjør det ordentlig gjør det litt vondt, men er gøy, Blir bare veldig mye gris utav det..... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 banner sjokolademonster for dere må jo bruke lettiverktøy, hammer og letti som våpen! Treffer du ordentlig får du et godt skudd, og lettien treffer Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner the crusher fordi det var en god ide Skal prøve det til mandag... Blir vel litt dynking på meg da haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå