The Crusher Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 banner sjokolademonster for å ikke kjøpe far cry 3 til meg Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner the crusher for å ikke ville kjøpe fc3 selv... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner sjokolademonster fordi jeg vil, men har ikke penger. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner the crusher for, oja.... hmm nesten samme her. har penger til deg å, men da har jeg ikke penger nok til julegave for noen venner... Jeg hadde en prøve det gikk syykt bra med Akuratt, den var i elenergi! (: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner sjokolademonster for skal du gå Elenergi til neste år? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner the crusher for ja Håper jeg kommer inn siden er blitt veldig populært her og alle i klassen min skal søke det... + fra mange andre skoler så snittet kommer til å stige til nesten 4,3- 4,4 var 4,2 i fjor... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner sjokolademonster for good luck Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner the crusher for takk Du går elenergi du å? eller går du data? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner sjokolademonster for jeg går Elenergi Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner the crusher fordi digg Det jeg trodde, men var ikke sikker, Hva har du tenkt å bli da? Hva går du etter dette året? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner sjokolademonster for neste år er jeg lærling Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner the crusher for okei, så du tar vanelig elektrikker utdanning? (: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 banner sjokolademonster for ja. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner the crusher fordi okei (: Jeg vil prøve å gå maritimt, siden det er ganske gode muligheter for det her. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 banner sjokolademonster for gief me a switch, 25m cat 6 and power! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner the crusher fordi, skal du sprenge nå da? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 banner sjokolademonster for nei Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner the crusher for haha Jeg skal tidelig hjem i dag Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Banner sjokolademonster for jeg har gym prøve etterpå Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 banner the crusher for gymprøve? Okei, lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå