The Crusher Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner sjokolademonster for å tro jeg har ferdigbygd pc. har et selvbygg, specs i signatur Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Bannet crush for jeg ser ikke på mobil. Og dessuten er ikke det med pc så viktig egentlig, da jeg ikke spiller noe. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner EGG fordi skal skrive en stor raporrt nå, med mange skjemaer tabeller osv..... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner CM for å skrive rapport Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner EGG fordi må skrive resten på papir, siden PC tar for lang tid Så går off og gjør raporten helt ferdig nå, Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 banner sjokolademonsteret for den ene læreren våres er så opptat av at vi skal tegne skjemaer i paint... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner the crusher for samme her, må altid tegne installasjonstegning på paint.... resten er fra hånd eller PCchematic... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 banner sjokolademonster for gief me pcschematick shitett Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner crusher for jeg skal prøve meg på spill igjen. Kjøper far cry i morra. Det bare ser for bra ut Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Banner EGG fordi vi har prøve straks..... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 banner sjokolademonster for vi har noe læreren ikke kalte for prøve, men en oppgave snart Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Banner the crusher fordi hadde akuratt automasjonsprøve og innlevering, skrev 5 sider for å få med minimummet :o Lykke til hos deg da Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 banner sjokoladmeonster for gikk bra det Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Banner crush for går og kjøper fc3 snart Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 banner EGG for kjøp til meg å! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Banner the crusher fordi jeg er sulten..... har ikke orket tatt fram maten enda Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 banner sjokolademonster for lol Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Banner the crusher fordi øver til el-energi prøve i morra Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Banner CM for jeg gikk ut døra på vei til platekompaniet nå Tenkte til pc, men vil bare ha til medium-noe low, så kjøper på pS3 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Banner EGG for kjøp med til pc for meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå