KatrinaS Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner crush for morgen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner EGG for god morgen, Bussen vår kom ikke, så stod og frøys ute i en stund ekstra i dag.... + smallt noen lyspærer i går Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner sjokolademonster for pc'n min er kald Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner the crusher fordi jeg sov skikkelig godt på bussen i dag Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner sjokolademonster for jeg skriver logg Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner the crusher fordi jeg lærer om transistorens historie Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 banner sjokolademonster for å lære om transistorer. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner the crusher fordi, han har snakka om det i 3 timer nå, men nå skal vi ha en anen lærer... (: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 banner sjokolademonster for jeg drikker litago Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner the crusher fordi han banner random Jeg har mat nå Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 banner sjokolademonster for litago er ikke random! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner the crusher fordi mente bannen ikke subjektet i bannen.... fikkser noe med logo nå som er sykt kjedelig..... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner CM for å fikse logoen som er sykt kjedelig. Tentamen gikk bra Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner EGG fordi det er bra Nå jobber vi med ringeklokkeanlegg.... bare pirkearbeid ...gleder meg til EL-energi i morra Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner CM for jobber med å få det varmere her.. Og jeg dro klokka 12. Hadde ikke noe mer å gjøre siden jeg var effektiv. Har sjekka alt og tror i hvertfall jeg greier 4. Nynorsk er ikke min sterke side akkurat. Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner egget fordi han hadde tentamen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner samtalen fordi jeg vil ha en bra pc Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner egg for kjøp min Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner crush for hvilken er det? (Skal ikke kjøpe) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Banner EGG for the crusher sin er ganske bra har jeg hørt, men ha får si det selv, siden aner ikke hvordan han har... Spiser middag nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå