KatrinaS Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Banner CM for jeg bor hos en venn nå I hvertfall 1-2 netter da. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Banner EGG for jeg fryser fortsatt jeg Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Banner The Crusher fordi jeg er varm Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Banner clb for jeg er varm je og Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Banner EGG fordi jeg sov bare 4 timer i natt.... :/ Hvorfor bor du hos en venn da? Får du lov siden dere har fri eller har det skjedd noe? Eller bare sånn for random morroskyld og galskap liksm? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Banner sjokolademonster for jeg skal installere linux på en maskin her nå Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Banner the crusher fordi kult Jeg øvelseskjørte første gang på glatt veg og snø i dag Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Banner sjokolademonster for sist gang jeg øvelseskjørte så ga jeg bånn gass for funs på en glatt bakke på vei hjem Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Banner the crusher for haha digg (: kanskje ta en liten bånn drit tur siste gangen, blir bare veldig kjiipt å bli tatt.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 banner sjokolademonster for når så du purken på et boligfelt sist? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Banner the crusher for Ganske offte, er 2 nestennaboer som er det Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Banner CM for random og litt fred ._. men greit da Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Banner EGG for ja Jeg fryser nå... :/ og er trøtt men må skrive en raporrt til i morra :/ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Banner CM for jeg har nynorsk i morra ! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Banner EGG for jeg fikk 2 på nynorsk eksamen Men det går nok bra på deg Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 banner sjokolademonster for wait.. Eksamen? Første termin? Elektro? WHAT? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Banner the crusher for nei, eksamen på Ungdomskolen Endret 4. desember 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 banner sjokolademonster for jeg begynte å lure Jeg fikk 4 på engelsk skriftlig og 4 på naturfag muntlig Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Banner the crusher fordi jeg fikk 5 i engelsk muntlig og 2 i norsk sidemål og 3 i bokmål skriftlig. :/ Ble fornøyd med engelsken da, men legger meg nå snakkes Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Banner sjokolademonster for å legge seg. Snakkes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå