crazylazyboy Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner Chocolate-Monster fordi det er jo meldt 10 minus her i morgen og 12 på tirsdag Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 banner Crazylazyboy for hysj du har ikke stemmerett Neida.. okei men er ikke kaldt nå Og får se, siden de meldte jo egentlig snø tirsdag onsdag, og så mandag-Torsdag, og nå snør det i dag og ikke noe til uka, eller lite Vent og se ikke stol for mye på dem Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner CM for mente egentlig rett inn på buss, rett inn på skole, men kan hende jeg er smitta av broren min. Begynt å merke litt. Dette er dumt da jeg har 2 tentamener til uka... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner EGG for ja... men det er noen Tentamener jeg aldri fikk tatt pga at jeg var syk, og gjorde i grunn ikkeno, men håper du holder deg frisk da Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner CM for ja og må få bra på de.. Fått litt forskjellig på prøver. Fått et par 6'ere og mange 5'ere, men noen 2'ere i fremmedspråk og 3 i norsk så håper på det beste Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner EGG for ja Men husk nå vet jeg ikke hva du vil gå på, men snittet er ikke alltid så høyt, elektro var høyt, lå på 4,2 tror jeg, men du trenger ikke for gode karakterer enda, men på VG åra burde du tenke litt mere på det, men fortsatt anmerkninger og fravær som er viktigst. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner sjokolademonster for varmovnen min hjelper ikke en dritt... Det trekker alt for mye fra vinduet til at den kan hjelpe til.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner the crusher fordi haha Jeg fikk ny dør og nytt vindu til rommet for 2 år siden tror jeg og det fungerer fett Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner CM for vet det, men vil så gjerne ha et litt høyere snitt vettu. Og norsk er ikke det jeg vil ligge dårlig an på. Og fravær har jeg gitt helt opp pga tannlege, en familielege et eller annet som skal "bedre" forholdet mellom enkelte familiemedlemmer... Dette gjelder da bare hos faren min, og alt er i skoletiden. + har vært en del syk.., men neste år skal jeg gjøre det ordentlig bra ! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner EGG for ja det er en bra instilling Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner CM for slik er det hvert år. Og så driter man i det utover terminen.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner EGG for da må du stå på Men så er det jo også forskjell på udokumentert og dokumentert fravær, og legebesøk er jo dokumentert, det er ikke så ille Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner CM for ja, vet det, men har gått glipp av sykt mye... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner EGG for ja det er det som er ulempen... men når du velger linje lærer du det du virkelig må kunne, nå lærer man jo masse man ikke har bruk for seinere Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner CM for jeg misliker ungdomsskolen Savner barneskolen for det var så simpelt Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner EGG fordi jeg liker VG jeg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner CM for hva liker du best? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner EGG for jeg liker kake! Men natta Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Banner crusher for morgen Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Banner egg for god morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå