Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner EGG for å ha kino på utsiden av vinduet Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner EGG fordi skal ut å trene med en venn snart Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner CM for å trene med en venn Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner EGG fordi jeg trente i 1t 30 min og så spillte jeg Far cry 3 Det er sykt gøy Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner CM for er det verdt å kjøpe? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner EGG for det kommer ann på hvordan spill du liker, men jeg hadde kjøpt det, AC3 og GTA V når det kommer ut. Det er sånn de spilla som er ganske gøye Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 banner sjokolademonster for det er -21 grader ute Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner the crusher for oii, stakkars deg.. vi har bare -4 her og snø Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner CM for vi har -17 og is.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner EGG for hvor bor dere alle sammen :o Det er jo iskaldt!!!!!! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner CM for Oslo? Hvor bor du da, hvor det er så varmt? Sørlandet? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner EGG for ja bor på sørlandet Oii, er det så kaldt i oslo nå :o Synes det var veldig kaldt faktisk Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner CM for gjett om.. Gikk ut med søpla og hadde nærmest frostskader før jeg kom inn igjen. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner EGG for haha... jeg var ute og trente med en venn istad.. jogget i 1time og 30 min og var bare litt kald på ørene jeg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner CM for flytt til Oslo så skal du kjenne litt kulde Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner EGG for neitakk holder meg her jeg Men kommer til Oslo om sommeren igjen når jeg skal reise litt rundt osv Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner CM fordi skal vi snakke om kulde? Jeg skal kjøre 30 min på lettsykkel i 80 km/t i morra tidlig, vi har tippa 12 minus her, og jeg bor rett ved vannet, er noen grader kaldere lenger inn. superundertøy, joggebukse, flisgenser og dress skal ta av for det meste, men har litt tynne hansker, så kommer til å være ispinne innen jeg kommer frem. dra på 2-3 halser for og fore mellom hjelm og dress. og piggdekka mangler enda, så godt grep har jeg heller ikke. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner settings for lykke til holder meg inne jeg Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner EGG fordi oii, settings... jeg tar en god og varm buss jeg Pluss at det ikke er så kalt her som hos deg heller EGG, skal du holde deg hjemme i morra? Syk igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå