Chocolate-Monster Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Banner The crusher fordi, nei det kan den ikke Banner Spritty fordi uff sånnt er irriterende... Er faktisk sykt trøtt nå... gå i bølger plutselig sovner jeg nesten og så er jeg bare trøtt igjen Endret 1. desember 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Banner Chocolate-Monster fordi jeg er mer totalt litt trøtt hele tiden. Føler bare at klokka er 3 timer mer enn den er Men skal iaf være oppe til 23 så det blir 40 timer totalt Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Banner crazylazyfazysmazytazystazy fordi jeg har Buuuuurn Burn, baby, burn! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Banner spritty fordi jeg har sørlandchipps som jeg chiller med Crazylzyboy for sant det, (: Men når man regner gjenomsnittsøvn på en uke har jeg nok minnst... og ble ganske overraska at jeg ikke sov ordentlig enda, bare en 10 min blunk på morran en gang. Og øvelseskjørte på en trang vei med snø og i mørket uten å miste konsentrasjonen og bare sovne Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Banner CM fordi det er desember, og det har ikke snødd ordentlig enda....... Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Banner Conversation for å savne snøen (tror jeg) det gjør jeg også Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Banner clb for det er gøy å se på biler utenfor her på glattisen. Underholdning Men en lyktestolpe ble hardt skadet av en med sommerdekk... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Banner EGG for det skjer hvert år, noen folk er dumme nok til å ikke bytte dekk.... er bare sånn, du kommer til å se til det i avisa hvert år.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Banner CM for her er det rett utenfor vinduet så kan bare kikke til siden, så er det live underholdning i full HD Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Banner EGG for haha, ja blir jo det, ikke så mye som skjer utenfor vinduet mitt.... :/ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Banner CM for ikke det hos moren min heller. Bortsett fra fyrverkeri som setter seg fast i trær og tenner på alt mulig rart Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Banner EGG for haha, ja men det skjer jo som oftest bare en gang i året da Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 banner sjokolademonster for jeg satt skjermkortvifta mi på 100%. Det kom masse støv da gitt Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Banner the crusher fordi, haha... burde kanskje gjøre det offtere Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Banner sjokolademonster for kankje det Lurer fortsatt på om skolepc'n starter etter all den svarte røyken som kom igår Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Banner the crusher fordi ja, men finnes vål bare en måte å finne utav er vel bre teste han, (: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Banner sjokolademonster for gidder ikke å dra fram den drittmaksina når jeg ikke har bruk for den Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Banner the crusher for ja du har et poeng der Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner CM fordi det er tidlig. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Banner samtalen for enda en som er stuck på glattisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå