KatrinaS Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Banner EGG fordi nå som du ikke bor hjemme lenger kan vi nevne navn? Banner settings for jeg bor hjemme... Har bare flytta ut fra ex'en (hun var helt sprø. Burde blitt innlagt )til faren min . Men gleder meg til jeg kan flytte ut når den dagen kommer. Lenke til kommentar
settings Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Banner EGG fordi han har redusert antall gale personer han bor hos. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Banner settings for kloke ord Lenke til kommentar
settings Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Banner CLB for å være gal. prove me wrong. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Banner settings for det er jo ingen søndsgsåpne butikker her i nærheten jo. Er sulten og har ikke mulighet for å reise noen steder i dag Lenke til kommentar
settings Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Banner EGG fordi det må være en kebabsjappe i nerheten? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Banner settings for ikke som jeg har sett. Er en jallafruktsjappe, men der er det ikke annet enn, ja, frukt! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Banner EGG fordi jeg øvelseskjørte på E18 istad for første gang. Allt gikk helt fint, untatt en lastebil som pressa meg litt..... Lenke til kommentar
settings Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Banner CM for å være kylling, har du ikke spilt GTA? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Banner settings fordi Jo seff har jeg spillt GTA, bare san andreas og IV da Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 banner sjokolademonster for jeg har spillt på telefonen min i så og si hele dag, siden dama tok pc'n for å game Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Banner the crusher for haha, Jaja, de vil jo game litt de å. Jeg må jobbe med en framføring nå... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Banner CM for det må jeg i morra og... Framføringer er verre enn prøver. Innleveringer er det jeg liker best Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Banner EGG for ja, før likte jeg framføring best, men nå liker jeg prøver bedre og inleveringer best jeg å, Uff, har to framføringer til samme dag... hater det, siden man må huske fra begge emnene, men ikke blanne noe... og timene er rett etter hverandre... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Banner CM for den er kjip. Har hatt flyttinga som unnskyldning til nå, men denne uka er det på'n igjen. Aarhgh. Savner tiden i 5. Klasse osv. Da var det sykt lite å gjøre og ingen ting du gjorde hadde konsekvenser liksom. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Banner EGG for ja.... var greit helt til 7ende klasse..... US var en del 10klasse var værst til nå, men VG blei jeg så sykt lat.... Men har egentlig sykt lite å gjør,... ingen lekser, bare noen prøver av og til.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Banner CM for jeg går i 10. Nå. Gruer meg sykt til å vite hva jeg kommer opp i. Kommer jeg opp i fransk, er jeg dau. Kommer jeg opp i matte muntlig, leker jeg gta til jeg dæver Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Banner EGG for haha, jeg kom opp i Engelsk jeg, men helt greit, kom opp i norsk skriftlig, så hadde nynorsk og bokmål som begge gikk rett i dass..... Er du on fra Mob eller, siden du ikke poster smily i smilyleken Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Banner CM for ja det er jeg . Men kommer ikke smileys på? Kanksje fordi jeg brukte emoji. Skulle bare teste. På Facebook kommer den opp. Og ja norsk er kjip. Siden da har man 3 eksamen... Men heller det enn matte og fransk Endret 18. november 2012 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Banner EGG for okei, nei det kommer ikke opp smilys.... men i denne tråden gjør det.. LOL Ja,.....-.- men vi hadde bare 2 eksamen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå