Chocolate-Monster Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Banner the crusher fordi digg. Jeg fikk 6 på inleveringer av raporter. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Banner Chocolate-Monster for grattis Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Banner crazylazyboy for takk. Men fikk 4- i prøve om tegne styre og hovedstrøm i automasjon... men var litt fordi jeg var litt borte.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Banner CM for å spørre hvilken linje han valgte? Hater å være her på mobil. Har ikke tilgang på pc før til uka igjen Endret 15. november 2012 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Banner EGG fordi Jeg går VG1 elektro Okei, ja, merka det med smilyleken å Men hvorfor ikke det da? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 banner sjokolademonster for grattis med 6'er Jeg fikk 5- på engelskfremføring, 5'er på automasjonsprøve og satser på 5 eller 6 på framføringa mi imorgen. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Banner the crusher for takk Oii, du er jo veldig god da, det er bra, bare å stå på Og lykke til i morgen Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Banner sjokolademonster for takk Er vel ikke så god da men Får da se hvordan det går til første termin er ferdig ^^ Det er et fag, data, som jeg er god i, men som vi har en dårlig lærer i, som jeg tenker at ingen i klassa for høyere karrakter enn 4. Tror jeg vet hva som kommer til å skje Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Banner the crusher for joda okei, uff, det litt kjiipt da... men de fleste som ansetter folk vil jo at man skal ta en liten prøve som er lik for alle elever fra alle skoler som søker seg inn der, nettopp at ikke dårlige lærere ødelegger for elevene (: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 banner sjokolademonster for vi har en prøve med en vikar, som jeg var 1 poeng unna 6'ern med. Spørs hvor mye den teller til termin 1 da... Skulle ønske vi fortsatt hadde vikaren, han hadde ikke peiling på faget, men vi lærte ihvertfall noe. Lenke til kommentar
settings Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Banner crusher fordi jeg vurderer fest, men det er så forbanna dyrt, 350 for inngang + piratkostyme+ drikke. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Banner settings for du sparer mere på å ikke dra Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Banner the crusher for å komme i forkjøpet. banner settings for lag din egen fest, det er da gratis Endret 15. november 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
settings Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) gidder ikke banne deg CM banner crusher fordi da blir jeg sittende her alene da... det kommer så sjukt mange dit også, kommer garantert til å ta av. Banner the crusher for å komme i forkjøpet. banner settings for lag din egen fest, det er da gratis LONERPARTY Endret 15. november 2012 av settings Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 banner settings for skader ikke å være hjemme av og til heller. Men værsågod, skaff deg cash og stikk dit du ^^ Lenke til kommentar
settings Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 banner crusher fordi skader ikke å forlate hula en gang i halvåret heller? men 350 + 200 i kostyme + 200 i drikke pluss 50 i sjofør har jeg ikke råd til. så tror jeg driter i det. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) banner settings fordi, jeg tror jeg ville dratt om det er så mange som kommer. men hadde det bare vært sånn 10stk elleno, hadde jeg lagd egen fest hos meg med noen venner. (: Endret 15. november 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
settings Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Banner CM fordi tipper over 200 totalt, men kjenner muligens 100 av dem, og 50 av dem liker jeg. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Banner settings fordi det er jo bare å dra da, hva venter du på? Om du ikke kjøper så dyrt kostyme så har du vel 500kr til overs, om ikke får du sikkert lånt litt penger til du har igjen Lenke til kommentar
settings Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Banner CM fordi jeg ligger noen tusen i minus nå, men kunne kanskje skrape sammen. hvor i helvete får man et billig kostyme(kostymetvang) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå