KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Banner chocolate-gamer for ja, jeg har vært aktiv her på forumet, men tok en pause og brukte en annen bruker. Faren min fant ut hvem jeg var og det var helt jævlig. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Banner everygamegamer for..okei, nå gjorde du meg nyskjerrig Hvorfor det? Må tror jeg fortelle litt nå Neida skal ikke presse deg... men om du vil så bare å si det Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Banner chocolate-monster Fordi jeg ikke har lov til diverse ting (derp) og at han er veldig streng osv. Var en del straffer for... visse... ting. Jaja, skal ikke la han vite om denne brukeren da Lenke til kommentar
settings Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 banner CM fordi han er sikkert han fra bergen eller noe, hva var navnet igjen? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Banner everygamegamer for okei.... jeg bare lagde bruker her, ingen av foreldrene mine vet det heller Nei, ikke røp deg Er faren din også her på forummet? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Banner chocolate-monster for nei, han ville aldri vært på et forum. OG TAKK FOR DET! Lenke til kommentar
settings Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Banner CM fordi jeg mener han i det minste kan røpe om han er den jeg tror han er? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 banner CM fordi han er sikkert han fra bergen eller noe, hva var navnet igjen? Banner settings fordi.. hmm, jeg er usikker på hvem du mener... Bergen? sorry ringer ingen bjelle.... :/ Haha, kanskje han er det om du mener survivorman da Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Banner settings for hva mener du? (har snakket med deg før med en annen bruker) Banner CM fordi jeg alltid er for sen... Endret 11. november 2012 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Banner chocolate-monster for nei, han ville aldri vært på et forum. OG TAKK FOR DET! Banner everygamegamer for okei, Np, trenger jo noen å telle med Blir sikkert ikke oppdaga da Lenke til kommentar
settings Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Banner EGG fordi jeg kommer faen ikke på hva du het. Banner settings fordi.. hmm, jeg er usikker på hvem du mener... Bergen? sorry ringer ingen bjelle.... :/ Haha, kanskje han er det om du mener survivorman da før din tid her inne Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 banner settings fordi, okei, holder meg ut av samtalen litt jeg da Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Banner CM for jeg liker å.....TELLE! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Banner settings for mener du meg? :o Lenke til kommentar
settings Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 banner EGG fordi jeg har rett? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Banner settings for hyyyyyyysj Lenke til kommentar
settings Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Banner EGG fordi ok da (hva var nummeret til far di igjen, bare så jeg vet hvilke nummer jeg IKKE skulle ringe) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Banner settings for.... la oss heller diskutere noe annet? Fint vær ikke sant? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Banner everygamegamer for haha, busted av en kjenning Uff, mye uss i telle.... :// Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå