The Crusher Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Banner sjokomonster for lenge siden sist, Conversation. Får Samsung Galaxy Note II til uka Kosta meg bare 3499..... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 banner the crusher for grattis Jeg fryser.... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Banner sjokomonster for finn deg et teppe eller lignende. Selv så gjør jeg det også, men jeg har ikke slått på varmovnen min enda, da jeg tok sikringen hver jævla gang jeg slo på pc'n i fjor med den på Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Banner the crusher for ja sikkert smart Hahaha du kunne jo kanskje fått større sikring, eller lagt PCen over på en anen kurs da? (: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 banner sjokolademonstert for selvsagt, kan jo bytte ut 13A sikringen med en 16A, men da må jeg bytte kabelen i veggen og.. Anen kurs blir nok vanskelig.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 banner the crusher for. Du er jo nesten ferdig utdanna og har jo muligheten og verktøy tilgjenglig, så kan jo vurdere det, så slepper du fryse om du skal på PCen hmm, nja ikke så vell... du kan jo bare ta en skøyteledning fra PCen langs veggen og kobble på en sikring som nesten ikke er i bruk Nå er jeg ikke sikker om det går da, men var bare en tanke Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Banner sjokolademonster for å feste en skjøteledning er ikke lov, for det skal ikke være noen permanent løsning.. Men har en kurs ute i gangen, men den har noen varmekabler som kan trekke en del. Stue kursen, der fant jeg ut av at vi hadde to kurser, men blir brukt mye der å. er ganske fuckd egentlig Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 banner the crusher for okei..... :/ Haha ja:P men du har jo kunskap og mulighet til å fikse det da Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Banner sjokolademonster for jeg vipper mellom 5 og 6 i elenergi Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Banner the crusher fordi Digg Jeg hadde en prøve i automasjon i dag, men den gikk ikke så bra siden hadde ikke øvd noen ting, men fulgte med i timen så blir nok 4 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 banner sjokomonster for jeg hadde automasjonsprøve igår. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Banner the crusher for å? Gikk det bra? (: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Banner sjokomonster for satser på det Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Banner the crusher fordi okei digg ja gjorde sikkert det Jeg gamer PS3 nå jeg..... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 banner sjokomonster for det gjør du ofte! Skaff meg en tv og jeg skal game xbox Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Banner the crusher fordi, ja startet forrige uke igjen etter noen måneders pause Har ikke du PS3? Kunne spillt sammen isåfall Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Banner sjokomonster for jeg har ikke ps3 nei! Lurer på om jeg skal legge meg. Er syk, orker egentlig ikke å bevege meg bort til senga men orker heller ikke å være oppe. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Banner the crusher for okei.. Okei, :// God bedring Haha, ja men tror nok det er smart å legge seg selv om du ikke orker bevege deg Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Banner sjokomonster for jeg har kankje kikhoste er vel smart ja. Er jo en hel halvmeter ellernoe! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 banner the crusher for :// Okei, ja da så haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå