crazylazyboy Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner Chocolate-Monster for jeg er sulten Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 banner crazylazyboy fordi da spis noe da. Det er ikke jeg, spiste først hawaitoast også mange vaffler.... Er helt gnudd Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 banner sjokomonster for bygg deg en pc! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 banner the crusher fordi.. jeg er ikke god nok til det.... kjøper nok heller..... :// Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 banner sjokomonster for 1, du sparer penger, 2, det er enkelt Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner thee crusher for, okie.... men jeg kan jo ikke sånnt + har prøve i morra..... :/ Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 banner sjokomonster for jeg kunne det ikke første gangen. Gikk helt fint lykke til Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner the crusher for.. hvordan gjorde du.. kjøpte du noen gamle PCer eller hvordan bygde du? Fikk du delene fra? okei Ja takk Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 banner skjokomonster for jeg bestilte deler hos komplett, fikk de i posten, og monterte det sammen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner the crusher for okei Men hvordan visste du hva du trengte og vilken deler osv,... så du etter noen vid på youtube eller hadde du såppas peiling fra før av?? (: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner sjokomonster for fikk hjelp på itpro Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 banner the crusher fordi okei kanskje jeg skal vurdere det Men ikke i dag, legger meg nå.. siden er trøtt og vil være litt utvilt til prøve Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner sjokomonster for å øve flink Øvde ikke til prøva vi hadde idag jeg xD ikke bare vurder det. Skaff penger og kjøp! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 banner the crusher fordi har ikke øvd enda jeg heller..... men skal lese fort igjenom Oii, håper det gikk bra da Haha, ja skal nok greie det Må bare spare litt..... hvor dyrt blir det da ca?? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner sjokomonster for hvor dyrt det blir avhenger av hvor god pc du vil ha. Alt i fra 4-5k til 100k om du vil Kan komme med resultatet når jeg får vite de t. Fikk btw 5- på samfunsfagprøve da Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 banner the crusher for okei Ja (: Digg det da men legger meg, god natt Får man samf fag vg2? nårr man tar elektro? men slepper mattte og naturfag? Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner Crusher fordi jeg spiser pannekaker. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Banner settings for, haha, random. Spiser du med kniv og gaffel eller bare hendene da? Endret 8. november 2012 av crazylazyboy Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 banner settings for ja, sjokomonster. Får samf istedet for naturfag og matte God natt Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner crusher fordi - CLB fordi jeg stekte en haug med "lapper" hev sylteteøy på tommen og gaffla inn alt sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå