crazylazyboy Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner Chocolate-Monster for nå funker det Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner crazylazyboy for ser det Digg da Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 banner sjokolademonsteret for jeg skal snart ha framføring i samfunssfag Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner the crusher for lykke til Jeg øver til prøve jeg :// Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) banner sjokolademonster for øver du til prøve? Ser ikke sånn ut når du chatter med meg på skype takk forresten Endret 8. november 2012 av The Crusher Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner The Crusher for hva er temaet til fremføringa? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 banner the crusher fordi, haha, stemmer Snakke med venner, skyper med deg og en crazylazyboy og er på diskusjon Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 banner sjokolademonsteret for crazyboy, er noe innenfor samfunsfag om kulturer og slikt om norge. Fanes fordømt dritttema jeg ikke skjønner en dritt av. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 banner the crusher for har time nå, så logger av.... Cya later Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 banner sjokolademonsteret for jeg diskuterer med nectom på chat på nettsiden deres. Er spent p åhva slags svar jeg får av de nå.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner the crusher fordi, om hva og har du fått svar? Jeg slutta skolen nå, men sitter inne siden må vente på buss uansett... Lenke til kommentar
Utah Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner choco fordi hun må vente på buss. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner Zoku for haha hun?!? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner crazylazyboy for dere har dannet en allianse mot meg..... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 banner sjokomonster for fuck netcom. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 banner the crusher for å? Hva svarte de, og hva snakke dere om? (: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Banner sjokomonster for snakket om å kjøpe telefon med binding og bryting av bindingstid. De skulle ha 900 kroner som nedbetaling av telefonen. Jeg ga 700 for den, ikke fan om jeg gir 900 til for en fordømt dritelefon som ikke engang holder det de lover både hos netcom og samsung sine sider. Og de skulle liksom ringe meg for å forhandle pris. Jeg har ikke hørt noe! Endret 8. november 2012 av The Crusher Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner the crusher for... oja... hmm det er sånn de er..:/ Det beste er egentlig å bygge seg egen mobil. Fungerer sikkert bedre Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 banner sjokomonster for haha, kos deg med det! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 banner the crusher, fordi... tror ikke jeg satser på det, bygger jo ikke egen PC engang... :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå