The Crusher Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 banner CM fordi siteringsfunsjonen er endra (siter meg) banner settings for slik har den vært lenge.. Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 banner settings for slik har den vært lenge.. banner crusher fordi jeg likte det IKKE Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Banner settings fordi jeg ikke engang viste at de har bytta Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 banner crazyboy for hvorfor ikke settings? Den legges automatisk til i rakst svar, noe som går raskere. Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Banner crusher fordi da må jeg bla meg tilbake for å få historien i sitatet. skulle hatt en mellomløsning, beholdt 3-4 sitater og derreter skrevet "zip" i det 5. Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Banner settings fordi jeg føler jeg ikke har vært aktiv på en stund nå. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Banner Conversation fordi, har merka det Nesten savna deg Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Banner crayzlayzboy for å ha et vansklig navn å skrive som irriterer -.- Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Banner Chocolate-Monster for å skrive navnet mitt feil Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Banner crazylazyboy for oja, sorry, hadde på tysk tastatur, da er y og z bytta plass Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Banner Chocolate-Monster for haha skjønte det Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 banner crazylazyboy fordi har kopiert navnet så jeg bare kan trykke ctr + v siden det tar så lang tid å skrive Legger meg nå, natt Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 banner choc for hei Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 banner tsjuden for hei men blir vel hade siden legger meg nå starks Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Banner CM fordi jeg leter etter vinterdekk til GS'en CON - Morn. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner settings for morgen Bussen pungterte og kjørte i noe metall så jeg måtte vente i 45 min frysende og kom forseint til skolen...... -.- Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner sjokolademonsteret for du har da en gyldig grunn da. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner the crusher fordi ja, fikk ikke fravær Men gikk glippp av den siste gjenomgangen av prøva som er i morra da... I automasjon, og kan den ikke helt...... :/ Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner Chocolate-Monster fordi jeg ikke får logga på skype Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Banner crazylazyboy fordi, å? Hvorfor ikke, har læreren blocka noe igjen?? :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå