Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Bannner the crusher for ja.... de irriterer, men vi sleppper vanelige fag da Oi, haha okei Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Banner sjokolademonster for du får lære de og sprenge blyanter. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Banner the crusher fordi, ja må det men læreren er med hele tiden,... men kan jo nevne det for dem Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Banner sjokolademonsteret for du må nevne det! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 banner the crusher fordi jeg nevnte det... Men læreren kikket rart på meg.... så han ikke, men hørte det nok ... :/ Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Banner sjokolademonsteret for lol xD Hvordan reagerte de du nevnte det til da? xD Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Banner the crusher fordi noen sa tøfft og noen spurte "er ikke det farlig da? " Hahaha Tror noen fikk noen ideer der haha XP Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Banner sjokolademonsteret for Haha xD Bra det Endret 7. november 2012 av The Crusher Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Banner the crusher for haha Jeg har mat nå Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 banner sjokolademonsteret for det har jeg også Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Banner the crusher for digg Haha er jo nesten bare vi som banner nå Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 banner sjokolademonsteret for nå er det bare oss Skal snart ha engelsk framføring jeg Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 banner the crusher for ja Okei, lykke til Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 banner sjokolademonsteret for læreren skulle henta oss nå Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Banner the crusher fordi vi har snart sånn kjedelig time igjen..... -.- Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 banner sjokolademonsteret for kos deg haha, dekk har jo ikke hospitering engang, bare besøk... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Banner the crusher for takk ja er sykt kjedelig -.- Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Banner sjokolademonsteret for jeg har glemt å spise :O Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Banner the crusher fordi :O Jeg kjeder meg ...... -.- :// Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Banner sjokolademonsteret for har enda ikke hatt framføring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå