crazylazyboy Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Banner Chocolate-Monster fordi jeg banna for å banne Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Banner crazylazyboy for å banne på en sånn måte at jeg ikke skjønner bannen Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Banner CM fordi han banna så han kunne banne, man må jo banne for og banne, derfor banna han. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Banna settings for å skrive for mange bann Skjønner den nesten ikke joda gjorde det Er trøtt... Endret 6. november 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Banner CM fordi jeg klarte ikke forvirre deg nok. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Banner settings for egentlig jo..... men har for stort ego til å inrømme det Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Banner sjokolademonster for hallo folkens Banner Joeyvennenmin for hei Heihei nesavennen min 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Banner the crusher for hei Har du hatt en fin dag eller?? (: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Banner sjokolademonsteret for det har jeg vettu Har bare skrudd opp og koblet 11 stikkontakter åpent ute hos en kunde. Enn deg da, hatt en fin dag? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Banner the crusher fordi. Kult Da blei han sikkert fornøyd Ja jeg å, ellerble litt dårlig, så gikk hjem, men før det rakk vi å koble opp ringeklokke anlegg på brett Og fungerte alt som det skulle Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Banner sjokolademonsteret for jeg tror da det ja ringeklokkeanlegg er kjedelig da Men bra det funka da Vi brant opp trafoen vi Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Banner the crusher fordi det e bra vettu nja, men det er bare det vi kan koble til nå.... Haha, det har ikke vi greid, men en del som har fått sikringen til å gå. (: Eller jo gruppa vedsidenav greide det... det lukta svidd.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 banner sjokolademonsteret for seriøst? bare det der kan koble til nå? Prøv å få en 16A sikring til å smelte du! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Banner the crusher fordi.... eller nei, vi kobler til motorer med start stopp, holdekrets, og nødstopp ringeklokkeanlegg Lyspære nja tror ikke vi har gjort så mye mere enda ... :// Haha, hmm, nja får se, kanskje ikke rett foran en lærer Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Banner sjokolademonsteret for ta en blyant som ikke er knekt innvendig, sett på spenning i begge ender, altså 230. Men for al del, ikke stå for nærme. Bruk noen ledninger med bananplugger på i en skøteledning med bryter som står litt unna. Ikke gjør det mens læreren er i nærheten Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 banner the crusher for takk for tipset Haha, nei skal passe på... (: tror ikke gjør det enda, må først vente og bli god med elektrik før jeg leker meg litt Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Banner sjokolademonsteret for å si det slik, blyanten din eksisterer ikke etterpå! Men gøy Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 banner the crusher for haha okei men er det noe farlig som kan skje? Ikke så jeg skader noen liksm... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Banner sjokolademonsteret for om du er riktig uheldig kan du få noen små flammer. Men da er enten blyanten knekt innvendig, altså blyet, den er for kort eller for lang. Ellers så går sikringen noen ganger, ellers ikke xD. Trenger du en video demonstrasjon? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Banner the crusher fordi, okei. Jaja, det hadde vært digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå