Chocolate-Monster Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Banner settings for oi, rommet ditt er jo nesten som mitt det da Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Banner sjokolademonsteret for jeg skulle hatt en liten ic krets som ligger på gulvet her. Fant den ikke igjen, så bestilte meg ny. Når jeg fikk den nye fant jeg igjen den gamle. FUUUU! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Banner the crusher for....Hahaha, er ikke det vanlig da Nå har du to da, kan jo være greit det å Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Banner sjokolademonsteret for jeg har ikke bare 2... Har nærmere 50.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Banner the crusher fordi da har du ihvertfall nok Nesten ingen on på forumet... :// Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 banner sjokolademonsteret for er visst ikke det nei Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Banner the crusher for njo, ikke så mange som det pleier Hva gjør du nå da?? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 banner sjokolademonsteret for jeg skal få noe til å fungere Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Banner the crusher for okei, digg Håper du får det til da Jeg tror gamer litt PS3 nå jeg Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Banner sjokolademonsteret for å game ps3 hele tiden Skal få det til. Tar meg bare noen. dager... måneder.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Banner the crusher fordi... gamer ikke ps3 hele tiden. Hadde faktisk en pause siden Mai 2012 nå Men fikk noen nye spill, så startet igjen i går Oii, hva er det du holder på med da?? (: Ja om du får det til tilslutt er det jo digg da Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 banner sjokolademonsteret for jeg holder på med ADC, SPI og arduino. Fuck this Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Banner the crusher fordi... okei, hmm det sier meg ikke så mye da, men sikkert digg må jo være det om du bruker så mye tid på det Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Banner crusher fordi jeg tror nøkkelen ligger i jakka, men orker ikke se etter Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 banner sjokolademonsteret for digg? Det funker jo ikke! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Banner the crusher for haha stemmer Men må jo være noe gøy å holde på med det da, siden du bruker så mye tid på det Du får det sikkert til å funke Endret 4. november 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Banner sjokolademonsteret for god morgen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Banner the crusher for takk God morgen til deg å Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 banner sjokolademonsteret for jeg har akkurat spist mat Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Banner the crusher fordi vi har mat om 45 min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå