settings Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 banner crusher fordi jeg ser på en av de gammle "Oz" filmene. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner settings for jeg har ingenting å gjøre Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner crusher fordi jeg blir kasta ut av stua her, først skrudde noen av TV'en, så bynte folk å rydde for bursdag. Nå må jeg vel snart forlate huset? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner settings fordi hmm du kan jo gå på rommet ditt da Jeg kom akuratt hjem igken... ble selvfølgelig klissvåt, siden det regnet akuratt da jeg skulle dra... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 banner sjokolademonsteret for jeg fant en reservetelefon her hjemme. Får bruke den til jeg får bestilt Note II Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner the crusher for okei, ja det er jo digg det da Ja Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner sjokolademonsteret for trenger du bilde av min galaxy xcover som er knust eller? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner the crusher for jeg trenger ikke for å overleve Men du kan jo vise om du vil Sier ja trenger det :D Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner sjokolademonsteret for here u go: Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner the crusher for.... oiioi, ja den var ikke helt fin nei... :// Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner sjokolademonsteret for den telefonen skulle liksom tåle det meste... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner the crusher for haha, ja, den tåler sikkert det meste, bare den blir isolert godt nok Men det sier egentlig alle så Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner sjokolademonsteret for alle sier ikke det nei Men er noen som mener denne telefonen jeg fikk knust her om dagen tåler alt. Greit nok, er IP 67 som sier at den er støvsikker, og tåler å ligger under vann på 1m dybde i opp til 30min, men støt tåler den ikke. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner the crusher fordi oii, digg.... mien telefon tåler ikke så mye :o Haha, nei tydeligvis ikke Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner sjokolademonsteret for avbildet telefon noen poster over her har overlevd å ligge i en vask med vann i et døgn.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner the crusher for... oi, det var en sykt bra telefon da Bare ikke støtsikker Men spiller litt PS3 nå (: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner sjokolademonsteret for å spille på ps3 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner the crusher fordi det er digg Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 banner sjokolademonsteret for pc ftw Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner the crusher fordi jeg digger PS3 og har aldri spillt PC Spille jack and daxter og det er bare til PS3 tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå