Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Banner topvulture for jeg har ikke spillt det enda.. Men skal i morra *_* :w00t: Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Banner Chocolate-Monster fordi jeg straks reiser til Scotland Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Banner crazylazyboy for Jeg trodde du allerede hadde reist Ja digg Du få ha en god tur da Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Banner CM fordi ryggen er skrot igjen. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Banner settings fordi..... uff, har du rygg problemer eller hva er det du gjør hele tiden?? :// Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Banner CM fordi ryggskader fra akeulykke. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Banner settings for uff, ikke bra... Håper på bedring for deg ( Jeg har litt svake smerter i høyre korsrygg, men det er pga feil trening, vet bare det ikke er godt, og du har det sikkert verre...:S ) Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Banner CM fordi jeg skal bli frisk til våren i følge legen. starter snart på fysioterapi og trening. når jeg får bygd opp noen muskler og noen kilo av skal det nok bli bedre. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Banner settings for okei, ja det høres jo bra ut Ja det blir nok bedre (men ikke start med å trene feil som jeg gjorde... ) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner Chocolate-Monster fordi jeg sitter paa en engelsk pc paa et engelsk hotel Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner CLB fordi jeg sitter på kontorstolen jeg. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner settings fordi jeg sitter hjemme og chiller Skal til noen venner snart Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner CM fordi jeg skulle ha hatt noen å finne på noen med, men jeg er asosial taper jeg Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner settings fordi, neida ingen er tapere her, Alle har noen venner, det er bare å ringe dem Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner cm fordi en har besøk av dama, en er på besøk hos dama, en er i indre å skrur bil. og helt seriøst har jeg ingen nære venner. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner settings for.... hmm, okei.. Behøver jo ikke være nære venner da, kan jo bare besøke noen venner (så kanskje de blir nære venner etterhvert? ) Du kjenner nok sikkert flere en bare de 3 du nevnte og så har man jo som offtest også famile eller brødre som man kan besøke eller finne på noe med.... (: Se på mulighetene dine, så finner du nok noe du kan gjøre idag Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner CM fordi jeg har ikke lyst til å invitere meg selv på besøk. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner settings for noen ringte meg og vekte meg.. Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner crusher fordi han vokna av telefonen(det gjør ikke jeg) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Banner settings for jeg vil sove... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå